  • 1. Data: 2004-08-02 08:58:27
    Temat: Hipoteka
    Od: "news.tpi.pl" <p...@w...pl>

    Co muszę zrobić i jakie są koszty przeniesienia kredytu hipotecznego z PKO
    BP do Multibanku?

    Tak mnie nastraszyli opłatami, że chyba zrezygnuję z tej operacji ( jakieś
    opłaty sądowe, rzeczoznawca itp. )

    Jak oni w tym Multibanku chcą mnie ściągnąć jak stawiają takie poprzeczki?

  • 2. Data: 2004-08-02 09:19:37
    Temat: Re: Hipoteka
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opłaty sądowe, rzeczoznawca itp. )
    >
    > Jak oni w tym Multibanku chcą mnie ściągnąć jak stawiają takie poprzeczki?

    Oj nie wiem czy by to byla dobra zamiana, nie wiem. No chyba ze chodzi Ci o
    mechanizm bilansujacy jako zalete. Ale zalatwianie formalnosci w Multi -
    tragedia.

    marekz

  • 3. Data: 2004-08-02 14:23:57
    Od: <p...@w...pl>

    Poradzicie coś??

  • 4. Data: 2004-08-02 21:01:02
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    Użytkownik news.tpi.pl <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co muszę zrobić i jakie są koszty przeniesienia kredytu hipotecznego
    > z PKO BP do Multibanku?

    nie przenoś
    jeśli masz w PLN to chyba PKO BP ma jedne z najlepszych warunków

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )