  • 11. Data: 2003-05-17 16:51:01
    Temat: Re: HIPOTECZNY GDZIE
    Od: t...@p...onet.pl

    > A jaki bank proponujesz jesli chodzi o CHF? Szykuje sie do przewalutowania
    > swojego USD na CHF. Bede musial wziac kredyt w innym banku, niz ten w ktorym
    > obecnie splacam dolarowy (moj bank wycofal niedawno z oferty produkty
    > kredytowe oparte o CHF). Na razie pierszy bank jaki mi wpadl w oko to
    > Fortis. Masz moze cos lepszego?
    >
    > Malin

    Tylko nie Fortis. Poczytaj wątek "Sidła promocyjnych kredetów mieszkaniowych"
    i nie daj się złapać. Może jednak w PLN. Tensor1

  • 12. Data: 2003-05-19 08:19:58
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > obecnie splacam dolarowy (moj bank wycofal niedawno z oferty produkty
    > kredytowe oparte o CHF). Na razie pierszy bank jaki mi wpadl w oko to

    Sprawdz moze jeszcze Nordee i BPH PBK, wiem ze daja niskie %, ale pewnie
    diabel tkwi w szczegolach.
    Warto zajrzec:
    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/narzedzia/wyszukiwa
    rki/mieszkaniowe.html

    BTW, dlaczego chcesz przewalutowac z USD na inna walute? Dolar jest teraz
    tani (słaby wobec innych walut) - to moze lepiej zostac przy nim? Albo
    faktycznie, jak radzi Tensor na PLN - przy tanim dolarze wydaje sie miec to
    sens.

    Michał M