  • 1. Data: 2022-03-27 12:05:37
    Temat: Getin olewa wnioski
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    Złożyłem wniosek przez www zamknięcia konta (komplet)
    - spełniłem warunki bezpłatności, wyzerowałem salda
    Minął ustawowy miesiąc i mają w dupie - konto dalej działa i wszystkie
    dostępy do niego również

    Pozdro

  • 2. Data: 2022-03-27 12:59:23
    Temat: Re: Getin olewa wnioski
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-03-27 o 12:05, Waldek pisze:
    > Złożyłem wniosek przez www zamknięcia konta (komplet)
    > - spełniłem warunki bezpłatności, wyzerowałem salda
    > Minął ustawowy miesiąc i mają w dupie - konto dalej działa i wszystkie
    > dostępy do niego również

    A przyjmuje przelewy zewnętrzne?
    Bo mi kiedyś w BGŻ tak zamkneli, ale przelewy testowe wracały.

  • 3. Data: 2022-03-27 14:32:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Waldek <m...@a...nie.dam> writes:

    > Złożyłem wniosek przez www zamknięcia konta (komplet)
    > - spełniłem warunki bezpłatności, wyzerowałem salda
    > Minął ustawowy miesiąc i mają w dupie - konto dalej działa i wszystkie
    > dostępy do niego również

    Ale wiesz że po upływie terminu wypowiedzenia klient nie ma prawa
    "próbować", bo to w ogóle nie jest już jego konto? :-)

    W ogóle nie rozumiem po co interesujesz się tym, co się dzieje
    z kontem po zakończeniu obowiązywania umowy. Nie ma ciekawszych rzeczy
    do robienia? Bardziej by mnie interesowało czy bank wywiązał się ze
    wszystkich swoich zobowiązań, np. tych określonych w umowie, i innych,
    i czy ja także się wywiązałem.

    Masz potwierdzenie otrzymania przez bank wypowiedzenia (rozumiem że ten
    "wniosek zamknięcia konta" to właśnie było wypowiedzenie umowy)?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 4. Data: 2022-03-27 16:48:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 27 marca 2022 o 12:05:40 UTC+2 Waldek napisał(a):
    > Złożyłem wniosek przez www zamknięcia konta (komplet)
    > - spełniłem warunki bezpłatności, wyzerowałem salda
    > Minął ustawowy miesiąc i mają w dupie - konto dalej działa i wszystkie
    > dostępy do niego również

    Ten model tak ma.
    Dlatego nigdy nie dałem się na getout skusić.
    Wystarczy idea, w której nawet żubr, który ją zeżarł, nie potrafił usunąć mojego
    "profilu" - tyle zdziałali, że zablokowali możliwość logowania, a teraz nawet nie ma
    już tej strony logowania.

    Masz szansę na zabawę z Rzecznikiem Finansowym.
    Za takie numery można dostać odszkodowanie.

  • 5. Data: 2022-03-27 18:09:55
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    już tej strony logowania.

    > Masz szansę na zabawę z Rzecznikiem Finansowym.
    > Za takie numery można dostać odszkodowanie.

    A jak wykazać, że poniosłeś jakieś straty czy szkody?
    Czy chodzi Ci generalnie o jakieś opłaty wymuszone na banku
    działaniem klienta, którego zlecenia nie wykonano?
    (choć samo działanie dostępu o niczym nie świadczy)

  • 6. Data: 2022-03-28 01:52:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@p...waw.pl

    > Ale wiesz że po upływie terminu wypowiedzenia klient nie ma prawa
    > "próbować", bo to w ogóle nie jest już jego konto? :-)

    Nr przez lata (może i dziesięciolecia) raczej nie zostanie nadany innej osobie...

    --