eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Getin Online - zamknięcie konta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 18

  • 11. Data: 2015-05-19 00:16:06
    Temat: Re: Getin Online - zamknii?1cie konta
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-05-18 o 21:59, Krystek pisze:
    > W dniu 2015-04-23 21:37, RobertS pisze:
    >> konto GO lub OO można też zamknąć w placówkach OF/HB
    >>
    >> oczywiście doradca bardzo się "ucieszy" jak mu klient z czymś takim
    >> przyjdzie..
    >
    > A pozbyć się karty, tzn. zastrzec ją tak, by się nie odnawiała w Getin
    > Online da się przez panel? Czy trzeba prosić o niewznawianie i zastrzec
    > w telefonicznym centrum obsługi klienta?
    >
    > Chcę zlikwidować kartę do Konta Skarbonkowego (której i tak nie używam)
    > przed wprowadzeniem opłat.
    >

    Swego czasu załatwialem to korespondencyjnie (formularz)
    treść masz - tylko sobie sformatuj odpowiednio

    (imię i nazwisko) ..........................................
    (adres) ....................................................
    ...
    ....................................................
    ...
    (numer PESEL) ...........................................
    GETIN NOBLE BANK SA
    Biuro Alternatywnych Kanałów SprzedaSy
    Ul. Domaniewska 39b
    02- 675 Warszawa
    OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
    Oświadczam, Se na podstawie:
    - art. 11 Ustawy o kredycie konsumenckim (Dz. U. nr 100, poz. 1081 z
    2001 r. z późn. zm.)*
    - art. 2 / art. 16 c / Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów
    oraz o odpowiedzialności za
    szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z
    2000 r. z późn. zm.) *
    - art.18 ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych (Dz.U.Nr
    169poz.1385 z późn.zm.)*
    odstępuję od:
    - Umowy ramowej o udostępnienie bankowości telefonicznej i internetowej-
    witryna Getinonline.pl i
    wykonywanie czynności bankowych nr ........ zawartej w dniu ............. z
    GETIN NOBLE Bankiem SA
    w Warszawie.**
    - Wyłącznie od następujących Umów produktowych zawartych w ramach Umowy
    Ramowej:**
    ....................................................
    ....................................................
    ........
    ....................................................
    ....................................................
    .........
    ....................................... ............................................
    (data) (podpis Klienta)
    * niepotrzebne skreślić
    ** niepotrzebne skreślić


  • 12. Data: 2015-05-19 01:05:35
    Temat: Re: Getin Online - zamknii?1cie konta
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-05-19 00:16, Waldek pisze:
    > W dniu 2015-05-18 o 21:59, Krystek pisze:
    >> W dniu 2015-04-23 21:37, RobertS pisze:
    >>> konto GO lub OO można też zamknąć w placówkach OF/HB
    >>>
    >>> oczywiście doradca bardzo się "ucieszy" jak mu klient z czymś takim
    >>> przyjdzie..
    >>
    >> A pozbyć się karty, tzn. zastrzec ją tak, by się nie odnawiała w Getin
    >> Online da się przez panel? Czy trzeba prosić o niewznawianie i zastrzec
    >> w telefonicznym centrum obsługi klienta?
    >>
    >> Chcę zlikwidować kartę do Konta Skarbonkowego (której i tak nie używam)
    >> przed wprowadzeniem opłat.
    >>
    >
    > Swego czasu załatwialem to korespondencyjnie (formularz)
    > treść masz - tylko sobie sformatuj odpowiednio

    [ciach]

    Dzięki. Jakby telefoniczna dyspozycja nie dała rezultatu to będę
    posiłkował się Twoim formularzem.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/


  • 13. Data: 2015-05-19 07:04:48
    Temat: Re: Getin Online - zamknii?1cie konta
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Moje wypowiedzenie z 02.04.2015 złożone w oddziale nadal nie jest zrealizowane. Dzis
    czas na skargę do KNF. Jedyne co się dzieje z zapytaniem w tej sprawie które zadałem
    to automatyczne maile, że sprawa jest wyjaśniana. Najpierw były co 24h, teraz co 72h
    i nic z tego nie wynika. Więc im dosłoswnie napisałem, że tam nie ma co wyjaśniać,
    tylko trzeba ruszyć dupsko i zamknąć konta, niestety też bez reakcji. Niech oni mi
    spróbują naliczyć jakieś opłaty to ja im naliczę jeszcze lepsze. Ostatnio dzwoniła
    też jakaś panienka rzekomo od nich i od razu domagała się danych wrażliwych, ale po
    informacji, że od 2 maja nie jestem ich klientem, więc nie rozumiem skąd ma moje
    dane, szybko zakończyła rozmowę.


  • 14. Data: 2015-05-19 17:29:14
    Temat: Re: Getin Online - zamknii?1cie konta
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-05-18 o 21:59, Krystek pisze:

    > A pozbyć się karty, tzn. zastrzec ją tak, by się nie odnawiała w Getin
    > Online da się przez panel? Czy trzeba prosić o niewznawianie i zastrzec
    > w telefonicznym centrum obsługi klienta?
    >
    jak dobrze pamiętam to kartę możesz zastrzec przez GO, jeżeli bank nie
    wyda nowej to nie będziesz za nią płacił

    jednak jeżeli miałeś warunek bezpłatnego konta (np. 300 zł kartą/m-c) to
    brak karrty nie zwalnia z tego warunku


    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 15. Data: 2015-05-22 01:45:05
    Temat: Re: Getin Online - zamknii?1cie konta
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-05-19 17:29, RobertS pisze:
    > W dniu 2015-05-18 o 21:59, Krystek pisze:
    >
    >> A pozbyć się karty, tzn. zastrzec ją tak, by się nie odnawiała w Getin
    >> Online da się przez panel? Czy trzeba prosić o niewznawianie i zastrzec
    >> w telefonicznym centrum obsługi klienta?
    >>
    > jak dobrze pamiętam to kartę możesz zastrzec przez GO, jeżeli bank nie
    > wyda nowej to nie będziesz za nią płacił
    >
    > jednak jeżeli miałeś warunek bezpłatnego konta (np. 300 zł kartą/m-c) to
    > brak karrty nie zwalnia z tego warunku

    Nie, mam Skarbonkowe, więc chodzi tylko o to, by nie mieć opłat za konto
    z tytułu posiadania karty.

    K.


    --
    http://www.krystek.art.pl/


  • 16. Data: 2015-05-22 02:26:12
    Temat: Re: Getin Online - zamknięcie konta
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-04-23 o 10:49, Forall pisze:
    > Witam,
    >
    > Jak szybko i bezboleśnie zamknąć konto w GetinOnline? W BGZ Optima
    > wysłałem im info przez pocztę wewnętrzną i przeszło. Trzeba pisać
    > wnioski czy można online to zrobić w przypadku GetinOnline?
    >
    Ja teraz też wysłałem pocztą wewnętrzną sprzeciw wobec nowej tabeli
    opłat i jednocześnie napisałem, że w związku z tym wypowiadam umowy
    ramowe wszystkich kont. Następnego dnia dostałem odpowiedź:
    "Informuję, że zgłoszony przez Pana sprzeciw został przekazany do
    odpowiedniego Deparatmentu celem zamknięcia Pana rachunków. Konta
    zostaną zamknięte w przeddzień wejścia w życie nowych regulaminów."

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl


  • 17. Data: 2015-05-23 01:35:05
    Temat: Re: Getin Online - zamknięcie konta
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-05-22 02:26, Akarm pisze:
    > W dniu 2015-04-23 o 10:49, Forall pisze:
    >> Witam,
    >>
    >> Jak szybko i bezboleśnie zamknąć konto w GetinOnline? W BGZ Optima
    >> wysłałem im info przez pocztę wewnętrzną i przeszło. Trzeba pisać
    >> wnioski czy można online to zrobić w przypadku GetinOnline?
    >>
    > Ja teraz też wysłałem pocztą wewnętrzną sprzeciw wobec nowej tabeli
    > opłat i jednocześnie napisałem, że w związku z tym wypowiadam umowy
    > ramowe wszystkich kont. Następnego dnia dostałem odpowiedź:
    > "Informuję, że zgłoszony przez Pana sprzeciw został przekazany do
    > odpowiedniego Deparatmentu celem zamknięcia Pana rachunków. Konta
    > zostaną zamknięte w przeddzień wejścia w życie nowych regulaminów."

    ,,No i fajnie..."

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/


  • 18. Data: 2015-07-04 10:59:20
    Temat: Re: Getin Online - zamknięcie konta
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-05-23 o 01:35, Krystek pisze:
    > W dniu 2015-05-22 02:26, Akarm pisze:
    >> Konta
    >> zostaną zamknięte w przeddzień wejścia w życie nowych regulaminów."
    >
    > ,,No i fajnie..."

    Przedwczoraj jeszcze mogłem się zalogować i sprawdzić konta. Pocztą
    wewnętrzną poprosiłem o wyjaśnienie. Dzisiaj już widnieje informacja
    "Konto zablokowane, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta".
    Wcześniej e-mailem zamknąłem konto w IdeaBanku. Z tzw. klonami już nic
    mnie nie łączy. :)
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1