  • 11. Data: 2006-02-08 08:51:18
    Temat: Re: Gdzie tanio przelew do Niemiec?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Lukas i jego napisał(a):

    > No tak, ale zauważ że ze swoim wysokim poziomem bank targetuje ludzi
    > zamożnych (krem dlela krem), dla których 400PLN to limit kótry w
    > praktyce nie istnieje

    No dobrze, ale w takim razie wypłaty z bankomatów nie są za free, ale co
    najwyżej bezpłatne pod pewnymi warunkami.

    chairon

  • 12. Data: 2006-02-09 10:39:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lukas i jego" <Z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    KB,

    > Polecam takze NIEMIECKIE trabanty i poczucie humoru
    >
    > jkolina

    uwazajcie na "rady" i "opinie" grupowego glupka podpisujacego sie jkolina...
    Zeby wylezc z KFow ciagle zmienia adresy i pseudonimy.
    Mozna go poznac po VolkwagenBanku...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2006-02-09 10:42:57
    Od: "van den KEMP" <m...@o...NOSPAM.pl>

    uwazajcie na "rady" i "opinie" grupowego glupka podpisujacego sie jkolina...

    >Zeby wylezc z KFow ciagle zmienia adresy i pseudonimy.
    >Mozna go poznac po VolkwagenBanku...;-)

    Nie spamuj grupy, wystarczylo raz napisac

    pozdr. jkolina
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2006-02-09 10:53:56
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "van den KEMP" <m...@o...NOSPAM.pl> napisał w
    wiadomości news:06020911425726@polnews.pl...

    > uwazajcie na "rady" i "opinie" grupowego glupka podpisujacego sie
    jkolina...

    > Nie spamuj grupy, wystarczylo raz napisac
    >
    > pozdr. jkolina

    Staram sie nie wiecej niz raz na jeden twoj glupi post, chyba ze
    pyskujesz...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2006-02-09 10:59:13
    Od: "gonzo" <g...@y...com>

    uwazajcie na "rady" i "opinie" grupowego glupka podpisujacego sie jkolina...

    >Zeby wylezc z KFow ciagle zmienia adresy i pseudonimy.
    >Mozna go poznac po VolkwagenBanku...;-)

    NIGDY nie dogonisz mojego NIEMIECKIEGO trabanta

    pozdr. gonzo

  • 16. Data: 2006-02-09 11:22:16
    Od: "hybahyba" <h...@h...pl>

    >NIGDY nie dogonisz mojego NIEMIECKIEGO trabanta
    >
    >pozdr. gonzo

    To sie jeszvcz okarze

    hybcia