  • 1. Data: 2006-02-07 09:57:26
    Temat: eKarta mbank
    Od: "Qba" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy kotos z szanownych kolezanek i/lub kolegow korzysta z tej virtualnej
    karty visa mbanku? Rozgladam sie za jakas " w miare" bezpieczna karta do
    zakupow internetowych w USA. Czy bedzie ona honorowana?

    Qba

  • 2. Data: 2006-02-07 10:03:59
    Temat: Re: eKarta mbank
    Od: "cienislaw" <p...@p...cienislaw>

    W artykule news:ds9qoa$v1k$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Qba napisał(a):

    > czy kotos z szanownych kolezanek i/lub kolegow korzysta z tej virtualnej
    > karty visa mbanku? Rozgladam sie za jakas " w miare" bezpieczna karta do
    > zakupow internetowych w USA. Czy bedzie ona honorowana?

    sprawdz na stronie mbanku liste sprawdzonych sklepow. osobiscie placilem
    nia:
    amazon.com, amazon.co.uk, dvdcrave.com, paypal.com. zero problemow.

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2006-02-07 14:47:01
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    Qba napisał(a):
> [...]
    > karty visa mbanku? Rozgladam sie za jakas " w miare" bezpieczna karta do
    > zakupow internetowych w USA. Czy bedzie ona honorowana?

    Hmm? mBank... karta mBanku... moze wejde na ich strone i zobacze czy cos
    o niej pisza... A ze strony glownej doslownie jedno klikniecie i juz
    jestem tu :

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ekarta.html

    Nigdy nie dojde, dlaczego ludziom nie chce sie nic samemu poszukac...

    --
    elephanto

  • 4. Data: 2006-02-07 14:54:50
    Od: "Qba" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ekarta.html
    >
    > Nigdy nie dojde, dlaczego ludziom nie chce sie nic samemu poszukac...

    Z tym co jest na stronie zapoznalem sie juz dawno, chialem sie dowiedziec
    jak to wyglada w praktyce. Bo w teorii to jest to karta sygnowana przez visa
    i powinna byc akceptowana wszedzie.

  • 5. Data: 2006-02-07 15:33:34
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Qba napisał(a):
    > Z tym co jest na stronie zapoznalem sie juz dawno, chialem sie dowiedziec
    > jak to wyglada w praktyce. Bo w teorii to jest to karta sygnowana przez visa
    > i powinna byc akceptowana wszedzie.

    W praktyce nie trafilem na uslugodawce ktory by tej karty nie przyjal.

    JEdna wazna rzecz - sprawdzenie tej karty zjada ci kilka groszy, wiec
    zeby np. zarejestrowac ja gdzies (nie placac) trzeba miec kilka groszy
    na karcie inaczej ci odrzuci.

    Poza tym dziala idealnie.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \