  • 1. Data: 2006-02-07 00:51:06
    Temat: MC prepaid
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid>

    Jest taka karta?:
    pre-paid, można płacić w sieci (polskie i zagraniczne sklepy), nie VISA
    Może być wirtualna, ale lepiej, aby w "realu" też się dało.
    Wg archiwum - są VISY BZWBK z doładowaniem i PEKAO SA
    Ale takiej Master Card nie znalazłem. Czy coś się w tej sprawie zmieniło?

    Inne pytanie: Jest jakiś serwis, który wyśle Western Union przyjmując
    płatność kartą? Na stronach WU coś znalazłem, ale chyba dla Polaków niedostępne.
    BidPay chyba tylko za aukcje, i do tego już się skończył.
    Art

  • 2. Data: 2006-02-07 02:23:29
    Temat: Re: MC prepaid
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > Wg archiwum - są VISY BZWBK z doładowaniem i PEKAO SA
    > Ale takiej Master Card nie znalazłem. Czy coś się w tej sprawie zmieniło?

    Na polskim rynku nie ma karty MC prepaid. Z debetowych MC jest do konta
    walutowego w Euro w BZ WBK. Wirtualnego MC tez na te chwile w Polsce nie ma.

> [...]
    > płatność kartą? Na stronach WU coś znalazłem, ale chyba dla Polaków niedostępne.
    > BidPay chyba tylko za aukcje, i do tego już się skończył.

    Na stronie WU mozna tylko amerykanska karta
    debetowa/obciazeniowa/kredytowa/prepaid wyslac pieniadze online.

  • 3. Data: 2006-02-09 00:44:07
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid>

    kjvirtual napisał(a) w wiadomości: <0...@n...onet.pl>...

    >Na polskim rynku nie ma karty MC prepaid. Z debetowych MC jest do konta
    >walutowego w Euro w BZ WBK. Wirtualnego MC tez na te chwile w Polsce nie ma.

    Invest Bank też informuje, że przestał wydawać wirtualne.
    Z innej beczki: kredytowa MasterCard Aspiracje w Nordei chwilowo promocja
    0zł. Czy może jest jakiś haczyk, np. opłata za rezygnację przed upływem roku?

    >Na stronie WU mozna tylko amerykanska karta
    >debetowa/obciazeniowa/kredytowa/prepaid wyslac pieniadze online.

    A coś innego, nie związanego z WU?