  • 1. Data: 2006-09-22 13:18:55
    Temat: Gdzie mozna sprzedac dlug
    Od: "andrp" <a...@w...pl>

    Jestem wierzycielem pewnego dlugu w wysokosci powyzej 30 tys zl. Czy ktos moze
    mi podpowiedziec gdzie mozna taki dlug sprzedac.

  • 2. Data: 2006-09-22 14:49:16
    Temat: Re: Gdzie mozna sprzedac dlug
    Od: "C" <k...@a...bb>

    Użytkownik "andrp" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem wierzycielem pewnego dlugu w wysokosci powyzej 30 tys zl. Czy ktos
    > moze
    > mi podpowiedziec gdzie mozna taki dlug sprzedac.

    Najbliższy windykator nie chce wziąć, czy za mało płaci ?
    Jeśli dopiero zaczynasz poszukiwania, może tu:
    http://www.infofirma.pl/odzyskanie_windykacja_windyk
    ator/index.php?strona%20główna
    http://www.kaczmarski.pl/

  • 3. Data: 2006-09-25 20:54:18
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    C napisał(a):

    > Użytkownik "andrp" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    w kazdej wiekszej gazecie znajdziesz przynajmniej kilka ogloszen
    np. bezzaliczkowe odzyskiwanie dlugow, koszt to 6% wartosci...