  • 1. Data: 2003-05-19 11:46:56
    Temat: Gdzie kupon na KK Multi za 50% ceny?
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Witam,

    szukam ww. :-) Podobno kupony z Wprost i Polityki byly tylko
    do 15 czerwca? A co z innymi? Z GW albo tego centrum nurkowego?
    Moze ktos z Poznania wymienilby takowy na piwo :-) ?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2003-05-19 11:53:49
    Temat: Re: Gdzie kupon na KK Multi za 50% ceny?
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello Wilczek,

    Monday, May 19, 2003, 1:46:56 PM, you wrote:

    W> szukam ww. :-) Podobno kupony z Wprost i Polityki byly tylko
    W> do 15 czerwca? A co z innymi? Z GW albo tego centrum nurkowego?
    W> Moze ktos z Poznania wymienilby takowy na piwo :-) ?

    Mam zbedna ale do Poznania mam 200 km. Jak sie pofatygujesz do
    Wrocka to Ci odstapie nawet bez piwa :))

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 3. Data: 2003-05-19 16:01:30
    Od: "Hris" <k...@p...pl>

    > szukam ww. :-) Podobno kupony z Wprost i Polityki byly tylko
    > do 15 czerwca? A co z innymi? Z GW albo tego centrum nurkowego?
    > Moze ktos z Poznania wymienilby takowy na piwo :-) ?

    Lepiej przejdz sie do oddziału tam sie wala pełno ulotek z karteczka "Z ta
    ulotka KK Visa za 50%" :)
    Malo tego - Jesli jednoczesnie zlozysz oswiadczenie ze twoja wyplata bedzie
    szla na konto to masz
    KK za 0zł !!

    Pzdr
    Hris

  • 4. Data: 2003-05-20 11:04:08
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    > Malo tego - Jesli jednoczesnie zlozysz oswiadczenie ze twoja wyplata
    bedzie
    > szla na konto to masz
    > KK za 0zł !!

    A skąd masz tą informację, bo Multilinia nic nie wie o możliwości wydania
    karty za 0 zł?

    Wera

  • 5. Data: 2003-05-20 18:51:00
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Lepiej przejdz sie do oddziału tam sie wala pełno ulotek z karteczka "Z ta
    > ulotka KK Visa za 50%" :)

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.

    Ide jutro poszukac takiego kuponu :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2003-05-21 20:40:53
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Mam zbedna ale do Poznania mam 200 km. Jak sie pofatygujesz do
    > Wrocka to Ci odstapie nawet bez piwa :))

    Witam,

    mam pytanie - czy posiadasz jeszcze ciagle owy kupon promocyjny :-) ?
    Jaka jest jego data "przydatnosci do spozycia" :-)) ?

    Okazuje sie bowiem, iz te ulotki ktore obecnie zalegaja MultiBank
    daja tylko znizke na zwykla Credit. Nie obeujmuja natomiast Gold.

    A VG w cenie 125 zl biorac pod uwage zawarte w niej ubezpieczenie
    bylaby calkiem dobra alternatywa wobec zewnetrzego pakietu ubezp.
    w jakims TU na wakacje.

    Jezeli kupon Ci niepotrzebny oraz jest ciagle jeszcze wazny bylbym
    chetny na jego otrzymanie :-) - np. droga pocztowa (oczywiscie
    oplacilbym jego podroz ;-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek