  • 1. Data: 2003-05-19 09:27:26
    Temat: mBank mnie sPLONKował
    Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com>

    mBank prawodopodobnie umieścił mnie w swoim kill file.
    Wszelkie prośby o kontakt (telefoniczny oraz emaila) z ww bankiem pozostają
    bez odpowiedzi.

    Moja reklamacja nie została załatwiona, a zwrócenie uwagi na niezgodność
    załatwienia mojej sprawy z konkretnym punktem regulaminu pozostało bez
    odpowiedzi.

    PS Wcale się nie skarżę, już od pewnego czasu nie trzymam tam więcej niz
    jest to potrzebne do wykonania najbliższego przelewu.

    --
    Jan Werbiński

  • 2. Data: 2003-05-19 09:30:42
    Temat: Re: mBank mnie sPLONKował
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello Jan,

    Monday, May 19, 2003, 11:27:26 AM, you wrote:

    JW> PS Wcale się nie skarżę, już od pewnego czasu nie trzymam tam więcej niz
    JW> jest to potrzebne do wykonania najbliższego przelewu.

    A chyba powienienes bo to mi wyglada na standard w grupie BRE. Moja prosba o
    kontakt w Multi tez pozostala bez odpowiedzi mimo ze chcialem im odjac
    troszke pracy - zlozylem reklamacje, wyjasnilem ja na wlasna reke i
    chcialem zakonczyc im procedure.

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 3. Data: 2003-05-19 09:58:02
    Od: s...@o...pl

> [...]
    >
    > PS Wcale się nie skarżę, już od pewnego czasu nie trzymam tam więcej niz
    > jest to potrzebne do wykonania najbliższego przelewu.

    Napisz tradycyjny list polecony :)
    Adres na ich stronie.