  • 1. Data: 2012-12-04 15:21:32
    Temat: Gdzie ROR?
    Od: s...@g...com

    Witam
    Dzisiejszy poranek spędziłem odwiedzając banki w celu zapoznania się z ofertą Ror-ów
    dla mojej żony.
    Mniej wiecej odbywało się na zasadzie:
    "Dzień Dobry.
    Żona mnie prosiła abym zorientował się w ofertach banków w zakresie ROR-ów. Szukamy
    konta zminimum: z dostępem do internetu i bankomaty za darmo. WPływy na konto 10
    tys/m-c"
    Dostawałem z reguły kartke i krótki instuktaż.
    Pod warunkiem że wpłacalem lub utrzymywałem odpowienie saldo miałem wszystko za darmo
    mniej więcej wszedzie.

    Ale jakoś tak zapadł mi w pamięć Alior:
    te 3% cash back
    i nocna lokata na połowe środków.

    Krókie pytanie:
    Czy są jakieś minusy tego konta?
    Ewentualnie jakieś inne opcje?

    ps.:
    Powiem szczerze że liczyłem na magie 10 tys/mc iż zostane jakiś lepsze warunki. Ale
    nie robiło to jakiegoś wrażenia i nie oferowano mi z tego powodu czegoś ekstra.

  • 2. Data: 2012-12-04 16:11:49
    Temat: Re: Gdzie ROR?
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Tue, 04 Dec 2012 15:21:32 +0100, <s...@g...com> wrote:

    > Ale jakoś tak zapadł mi w pamięć Alior:
> [...]

    Lepiej napisz co to za oferta w Aliorze z 3% cash back.
    Poza tym w Aliorze albo płacisz minimum 5zł za kartę przy zwykłym
    rachunku, albo bezpłatne bankomaty ograniczone są do Euronetu i cash4you
    (przy koncie "rachunki bez opłat").

    Matt

  • 3. Data: 2012-12-04 16:29:33
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    ps.:
    Powiem szczerze że liczyłem na magie 10 tys/mc

    Dla banku to zadne pieniadze ja ostatnio wplacalem lokate prawie 100 tys i
    tez szukalem banku na lepsze warunki ale powiedziano mi ze to sa dla nich
    grosze
    Tak ze gdzie ta bieda w Polsce?

  • 4. Data: 2012-12-04 17:10:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    s...@g...com wrote:
    > Czy są jakieś minusy tego konta?

    poczytaj watek "alior ty jebana szmato" :)

  • 5. Data: 2012-12-04 17:13:36
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Tue, 04 Dec 2012 17:10:59 +0100, witek <w...@g...pl.invalid>
    wrote:

    > poczytaj watek "alior ty jebana szmato" :)

    Ale tamten wątek dotyczy Synca a wątkotwórca był w placówce, czyli pewnie
    zależy mu na interfejsie białkowym.

    Matt

  • 6. Data: 2012-12-04 17:27:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Matt wrote:

    > Ale tamten wątek dotyczy Synca a wątkotwórca był w placówce, czyli
    > pewnie zależy mu na interfejsie białkowym.

    Niewazne.

    jak ktos ma takie kretnskie pomysly w jednym miejscu to w drugim tez cos
    wymysli.

    Do szału doprowadza mnie "może gazetkę?" w biedronce.

  • 7. Data: 2012-12-04 18:06:46
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 17:13:36 UTC+1 użytkownik Matt napisał:

    > Ale tamten wątek dotyczy Synca a wątkotwórca był w placówce, czyli pewnie
    >
    > zależy mu na interfejsie białkowym.
    >
    > Matt

    Jedynie w początkowej fazie zależało mi na interfejsie bialkowym.
    Miałem wolne popołudnie więc stwierdziłem że warto obniżyć koszty życia i
    jednocześnie pospacerować po bankowej-street Krakowie .
    W tym momencie żona płaci 16,5 zł.

  • 8. Data: 2012-12-04 18:08:38
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2012-12-04 18:06, s...@g...com napisał(a):
> [...]
    > Miałem wolne popołudnie więc stwierdziłem że warto obniżyć koszty życia i
    jednocześnie pospacerować po bankowej-street Krakowie .

    Złote konto w BP?

    --
    TrzyLinie

  • 9. Data: 2012-12-04 21:43:14
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    TrzyLinie wrote:

    > Złote konto w BP?

    Powyzej 9k/mc Aurum jest za darmo. Bankomaty tez (wszystkie). I
    przelewy.
    Trzeba tylko sie udac i podpisac jakis papier.

    Tylko jeden zgrzyt - w przypadku ktory znam zabrali debetowke i
    powiedzieli, ze nowa bedzie za tydzien [sic!].
    Prajwet banking, wamać.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 10. Data: 2012-12-04 22:27:20
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    ps.com...

    > Miałem wolne popołudnie więc stwierdziłem że warto obniżyć koszty życia i
    > jednocześnie pospacerować po bankowej-street Krakowie .

    raz piszesz ze ranek, raz ze popołudnie. to kiedy w końcu chodziłeś po tych
    bankach? coś mi tu nie pasuje.
    ;)