  • 1. Data: 2010-08-04 10:56:35
    Temat: GETIN - dodatkowe OPŁATY za konto od września
    Od: "lesz" <k...@W...gazeta.pl>

    Getin znowu zaczyna kombinować jak wykiwać klientów.
    Od 15 września wprowadza opłatę za "gotowość świadczenia usług bankowych" za
    pomocą telefonu. W darmowym pakiecie Getin24 opłata będzie wynosić miesięcznie
    4,99 zł.
    http://www.getinbank.pl/521.php

    Ja mam już ich dość i zamykam swoje konto.

  • 2. Data: 2010-08-04 11:18:52
    Temat: Re: GETIN - dodatkowe OPŁATY za konto od września
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "lesz" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > 4,99 zł.
    > http://www.getinbank.pl/521.php
    >
    > Ja mam już ich dość i zamykam swoje konto.

    Ciekawe czy da się z takiej gotowości zrezygnować czy to po prostu opłata za
    prowadzenie rachunku. Czyżby to drugie?

  • 3. Data: 2010-08-04 11:20:29
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 04.08.2010 12:56, lesz wrote:
> [...]
    > 4,99 zł.
    > http://www.getinbank.pl/521.php
    >
    > Ja mam już ich dość i zamykam swoje konto.

    W tej chwili płacisz za to 19,99 zł/miesiąc. Wolisz drożej?

  • 4. Data: 2010-08-04 12:28:24
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

    > Ciekawe czy da się z takiej gotowości zrezygnować czy to po prostu opłata
    > za prowadzenie rachunku. Czyżby to drugie?

    Według panienki z infolinii aby korzystać z Getink Phone trzeba taką usługę
    aktywować w placówce lub telefonicznie czyli opłaty z automatu nie będą
    pobieranie.

    Damian

  • 5. Data: 2010-08-04 13:08:48
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 04.08.2010 14:28, Damian Niusy wrote:
> [...]
    >
    > Według panienki z infolinii aby korzystać z Getink Phone trzeba taką
    > usługę aktywować w placówce lub telefonicznie czyli opłaty z automatu

    Powtórzę po raz drugi: obecnie ta usługa kosztuje 19,99 zł.
    Pozycja 9 w nowym i starym TOiP: http://www.getin24.pl/prowizje.php

  • 6. Data: 2010-08-04 13:15:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup

    > Powtórzę po raz drugi: obecnie ta usługa kosztuje 19,99 zł.
    > Pozycja 9 w nowym i starym TOiP: http://www.getin24.pl/prowizje.php

    A nie masz wrażenia, że to co jest obecnie to inna usługa? Obecnie
    identyfikacja następuje na podstawie hasła a ma być chyba normalne
    logowanie.

  • 7. Data: 2010-08-04 13:49:08
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    > Powtórzę po raz drugi: obecnie ta usługa kosztuje 19,99 zł.
    > Pozycja 9 w nowym i starym TOiP: http://www.getin24.pl/prowizje.php

    Ja akurat pytałem się o pakiet ineternetowy wycofany juz z oferty.
    Czyli z tego wynika że dla Getin 24 bedzie taniej, a dla innych rachunków
    będzie nowa pozycja w TOiP
    Czy teraz dla Getin 24 też trzeba tę usługe aktywować aby działała i
    pobierali opłaty.

  • 8. Data: 2010-08-04 18:58:34
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 04.08.2010 15:15, MarekZ wrote:
> [...]
    >
    > A nie masz wrażenia, że to co jest obecnie to inna usługa? Obecnie
    > identyfikacja następuje na podstawie hasła a ma być chyba normalne
    Nie. W nowym TOiP jest uściślenie, że jest to dostęp na hasło. Nie ma
    żadnej nowej pozycji, zostały jedynie zmienione wysokości prowizji. W
    przypadku "gotowości ..." obniżyli, za to odbiją to sobie na opłatach za
    modyfikację zleceń.

  • 9. Data: 2010-08-04 19:04:43
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 04.08.2010 15:49, Damian Niusy wrote:

> [...]
    > rachunków będzie nowa pozycja w TOiP
    > Czy teraz dla Getin 24 też trzeba tę usługe aktywować aby działała i
    Sam posiadam konto internetowe (nie Getin24) i w starym TOiP (z
    01.04.2010) istnieje identyczna pozycja jak w cenniku Getin24. Dla
    internetowego "gotowość do świadczenia usług ..." kosztuje rówież 19,99 zł.