  • 1. Data: 2010-08-04 09:45:47
    Temat: OF - promocja GPS za przelewanie wynagrodzenia
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Witajcie,

    ostatnio zadzwoniła do mnie osoba z OF proponując konto oszczędnościowe
    i jednocześnie skorzystanie z promocji, że za regularne przelewanie
    wynagrodzenia i obroty na karcie otrzymam GPS. Zgodziłem się na to z
    zamiarem upłynnienia GPSa, jednak po fakcie i podpisaniu umowy dotarło
    do mnie, że miesięczna opłata za utrzymanie tego konta w okresie
    promocyjnym jest dość absurdalna, przez co nic na GPSie nie zarobię. Na
    konto nie trafiło jeszcze żadne wynagrodzenie (i raczej nie trafi) - czy
    to wystarczający warunek by nie aktywować promocji? Czy powinienem ją w
    jakiś sposób wypowiedzieć? Samo istnienie konta mi nie wadzi, nie chcę
    po prostu bawić się w całą procedurę prowadzącą do otrzymania tego
    "prezentu".

    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 2. Data: 2010-08-04 09:50:25
    Temat: Re: OF - promocja GPS za przelewanie wynagrodzenia
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 04.08.2010 11:45, paranoix wrote:
> [...]
    > jakiś sposób wypowiedzieć? Samo istnienie konta mi nie wadzi, nie chcę
    > po prostu bawić się w całą procedurę prowadzącą do otrzymania tego

    Zdaje mi się, że w przypadku braku przelewów zostanie naliczona jakaś
    kara umowna. Raczej powinieneś odstąpić od umowy. Masz na to 10 dni od
    podpisania.

  • 3. Data: 2010-08-04 09:50:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Aug 2010 11:45:47 +0200, paranoix napisał(a):

> [...]
    > jakiś sposób wypowiedzieć? Samo istnienie konta mi nie wadzi, nie chcę
    > po prostu bawić się w całą procedurę prowadzącą do otrzymania tego

    Skoro podpisałeś umowę, to może ją teraz łaskawie przeczytaj.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-08-04 10:08:06
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    a ja sobie bardzo chwalę ta promocję

    po pierwsze konto jest darmowe

    GPS do mnie dotarł w poniedziałek - super zabawka bawie się nią cały czas

    jaki masz problem przelać tam wynagrodzenie

    karta bankomatowa za darmo - wszystkie bankomaty za free

    człowieku czemu siejesz propagande - przelej wynagrodzenie korzystaj z konta a
    z gps-a korzystaj - co masz złego w tym koncie?

  • 5. Data: 2010-08-04 10:38:20
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-08-04 11:50, XYZ pisze:

    > Zdaje mi się, że w przypadku braku przelewów zostanie naliczona jakaś
    > kara umowna. Raczej powinieneś odstąpić od umowy. Masz na to 10 dni od
    > podpisania.

    Czyli za późno. No cóż, za gapiostwo się płaci.

  • 6. Data: 2010-08-04 10:44:12
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-08-04 11:50, xbartx pisze:

    > Skoro podpisałeś umowę, to może ją teraz łaskawie przeczytaj.

    Właśnie w samej umowie ramowej nie ma nic o warunkach promocji (co
    oczywiście nie jest usprawiedliwieniem), dlatego pytam. Bedę musiał
    przeto poszukać na www, a na przyszłość nauczka, żeby nie dać sobie
    wcisnąć NICZEGO przez telefon naganiaczom.

  • 7. Data: 2010-08-04 10:45:29
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-08-04 12:08, w...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    >
    > człowieku czemu siejesz propagande - przelej wynagrodzenie korzystaj z konta a
    > z gps-a korzystaj - co masz złego w tym koncie?

    Do konta nic nie mam, ale korzystam z innych rozwiązań i jestem
    zadowolony. Bardziej miałem na względzie tzw. wisienki :) Cóż, nauczka
    na przyszłość. Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

  • 8. Data: 2010-08-04 11:01:59
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-08-04 11:45, paranoix pisze:
    > jednak po fakcie i podpisaniu umowy dotarło
    > do mnie, że miesięczna opłata za utrzymanie tego konta w okresie
    > promocyjnym jest dość absurdalna,

    możesz napisać o tej opłacie?

    pzdr
    Zyga

  • 9. Data: 2010-08-04 11:50:52
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    > Do konta nic nie mam, ale korzystam z innych rozwiązań i jestem
    > zadowolony. Bardziej miałem na względzie tzw. wisienki :) Cóż, nauczka na
    > przyszłość. Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

    Z tego co kojarzę, to opłaty ponosisz jeśli nie spełnisz warunków promocji,
    czyli jeśli nie będzie wpływała kasa itd.

    Jeśli jednak spełnisz warunki promocji i będziesz przez określoną ilość
    miesięcy otrymywał wynagrodzenie itd, to konto będzie bezpłatne.
    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 10. Data: 2010-08-04 11:57:18
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-08-04 13:01, Zyga pisze:

    > możesz napisać o tej opłacie?
    >
    > pzdr
    > Zyga

    Cytat z pierwszej gwiazdki z TOiP:

    w przypadku wykonania transakcji kartą na kwotę min. 400zł miesięcznie,
    w przypadku kiedy suma transakcji jest niższa opłata za konto wynosi 10 zł-

    To był skrót myślowy - przy niekorzystaniu z konta taka opłata byłaby
    naliczana. Jesli się te warunki spełnia, opłaty nie ma. Przepraszam
    jeśli wprowadziłem w błąd.