  • 1. Data: 2010-08-04 17:39:11
    Temat: ALIOR Lokaty - czy to znana "funkcjonalność"? Poprawią?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Pobawiłem się trochę lokatami i wysłałem im taką informację:
    "Znalazłem poważny błąd w systemie transakcyjnym. Dotyczy modyfikacji lokat,
    mam tylko w EUR, ale zapewne dotyczy wszystkich.
    Gdy posiadamy dwie lub więcej lokat na identyczny okres i kwotę, możemy
    modyfikować tylko JEDNO z nich. Otwierając modyfikację widzimy poprawne
    dane, ale po zatwierdzeniu, dane te przejmuje lokata zmieniona wcześniej.
    Drugiej i kolejnych nie sposób zmienić!"
    Czy ktoś też tak miał? Można to obejść?

  • 2. Data: 2010-08-05 20:18:58
    Temat: Re: ALIOR Lokaty - Poprawią? - Odpowiedź Banku!
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Czy ktoś też tak miał? Można to obejść?
    Szanowny Panie
    W odpowiedzi na przesłaną korespondencję informuję, że kwestia modyfikacji
    lokat jest zgłoszona do odpowiedniego Działu, natomiast nie posiadamy w
    chwili obecnej informacji o terminie usunięcia wspomnianej przez Pana
    usterki. Wyrażamy nadzieję, iż sytuacja która ma miejsce nie wpłynie
    negatywnie na dalszą współpracę z naszym Bankiem. Bardzo przepraszamy za
    wszelkie trudności wynikające z zaistniałej sytuacji i prosimy o
    wyrozumiałość. W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do
    kontaktu z Infolinią Banku dostępną całą dobę pod numerem telefonu 19502
    lub najbliższą placówką Alior Banku.
    Z poważaniem,
    xxx yyyy
    Konsultant Obsługi Klienta