  • 11. Data: 2003-08-14 06:09:26
    Temat: Re: GE hipoteczny
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    Zgadzam sie calkowicie:
    - jak udziela kredytu to maja cie gleboko w d...
    - ale przed udzieleniem bylo wszystko na czas i bez problemów (ok.2-3
    tygodnie, uruchomienie w konkretnym dniu,itp.)
    - Ale UWAGA czytajcie bardzo uwaznie umowe, bo u mnie wpisali, ze raz w roku
    bede dostawac wyciag, wiec grzecznie czekalem rok, ale to co dostalem to
    jakis dowcip, wyciag ma 5 linijek, nie można się doczytać jaki kapitał
    pozostał do spłat, są jakies korekty.

    - wlasnie teraz wyjasniam kwestie ksiegowania, bo chyba dwie wyslane tego
    samego dnia wplaty zaksiegowali w odstepie 2 dni

    Hejka,

  • 12. Data: 2003-08-15 09:39:43
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Konefka wrote:
    > moja kolezanka czekala tam na kredyt dokladnie miesiac, a mowia, ze
    > potrwa to najwyzej tydzien.
    >
    > Ewa

    Witam,

    widocznie miala jakies problemy z dokumentami lub ze spelnieniem
    jakiegos warunku - u mnie kredyt byl w 3 dni przyznany.

    Pozdrawiam,

  • 13. Data: 2003-08-15 09:40:55
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Artur O. wrote:
    > Niby GE jest nowoczesny ale przelew z Lukasa ksieguja 3 dni.
    > Musialem o 3 dni wczesniej ustawic przelew by bylo wszystko na czas

    Witam,

    nikt Ci nie kaze uzywac LUKASa - z Pekao SA i mBanku nigdy nie mialem
    zadnych problemow zwiazanych z opoznieniem.

    To nie jest ich wina - mowa o ksiegowaniu.

    Pozdrawiam,

  • 14. Data: 2003-08-16 19:35:11
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    >
    > nikt Ci nie kaze uzywac LUKASa - z Pekao SA i mBanku nigdy nie mialem
    > zadnych problemow zwiazanych z opoznieniem.
    >
    > To nie jest ich wina - mowa o ksiegowaniu.

    Naprawde ???
    CZemu BZWBK przelew z Lukasa ksieguje tego samego dnia ?

    AO

  • 15. Data: 2003-08-17 10:09:58
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Artur O. wrote:
    > Naprawde ???
    > CZemu BZWBK przelew z Lukasa ksieguje tego samego dnia ?

    Witam,

    moze trafiles jeszcze na 3 sesje przychodzaca, choc nie jestem pewien
    czy ja akurat ksieguja jeszcze tego samego dnia. Zalapanie sie na 2
    sesje przychodzaca napewno spowoduje zaksiegowanie jeszcze w tym samym
    dniu.

    Pozdrawiam,

  • 16. Data: 2003-08-17 16:37:53
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w
    wiadomości news:bhdikh$4hb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A to już nieprawda. Może tak było pół roku temu, ale na pewno od marca
    > (a może i wcześniej) oprocentowanie kredytów powiązane jest ze stawkami
    > WIBOR/LIBOR/EURIBOR3M.

    Owszem. Mam szymel umowy i oprocentowanie jest powiazane z Liborem3

  • 17. Data: 2003-08-17 16:39:31
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "PiotrG" <j...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Szkopuł w tym, że chciałem do
    > Multibanku... Co jest nie w porządku z ich kredytem ?

    Zadaja nieistniejacych lub nie do zdobycia dokumentów.
    Praktycznie nauczka dla wszystkich - nalezy brac kredyt w banku
    'wspólpracujacym' z developerem.

  • 18. Data: 2003-08-18 12:57:21
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    > Niby GE jest nowoczesny ale przelew z Lukasa ksieguja 3 dni.
    > Musialem o 3 dni wczesniej ustawic przelew by bylo wszystko na czas :-((

    To chyba raczej problem Lukasa,
    moje przelewy z mBanku wysylane pierwsza sesja sa ksiegowane tego samego
    dnia i tak juz od roku

  • 19. Data: 2003-08-18 13:01:34
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    > Warto też dopilnować, by w umowie
    > znalazł się zapis o tym, że środki są księgowane w dniu ich wpływu na
    > konto i rozliczane po kursie z tego dnia. Można wtedy wybrać sobie dzień
    > spłaty w danym miesiącu: wtedy, gdy kurs jest w lokalnym dołku.

    To troche dziwny zapis, dotyczy on rat, czy nadplat?
    Czyli mozesz placic raty kiedy chcesz byleby wplywala 1 rata miesiecnie??

    U mnie (kredyt brany rok temu) wpisali konkretna date, ale ze mam kurs
    sredni NBP to nie ma problemu.

    Hej,

  • 20. Data: 2003-08-18 14:00:36
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "amico_pl" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czyli mozesz placic raty kiedy chcesz byleby wplywala 1 rata miesiecnie??
    >
    > U mnie (kredyt brany rok temu) wpisali konkretna date, ale ze mam kurs

    właśnie, że nie
    okazuje się, że zapis ten dotyczy tylko wpłat wnoszonych po terminie
    właściwym

    w innym przypadku, jeśli wpłacisz wcześniej to
    a) kasa jest księgowana w dniu wymagalności raty
    b) kasa jest księgowana po kursie obowiązującym w dniu wymagalności raty

    i jest w umowie punkt, który o tym mówi

    --
    pozdrawiam
    plusz