  • 1. Data: 2007-04-17 17:21:22
    Temat: GB24 - ot zabawny komunikat
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Zalogowalem sie zmienilem haslo i wyskakuje mi "Nie masz dostepu przez
    internet" swietnie ale czemu po zalogowaniu ?

    Jak rozumiem pewnie trzeba poczekac na przetwarzanie ale komunikat po
    zalogowaniu o takiej tresci wprawil mnie w oslupienie

  • 2. Data: 2007-04-17 18:29:24
    Temat: Re: GB24 - ot zabawny komunikat
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
> [...]
    >
    > Jak rozumiem pewnie trzeba poczekac na przetwarzanie ale komunikat po
    > zalogowaniu o takiej tresci wprawil mnie w oslupienie

    znaczy - twoj system nie zostal jeszcze aktywowany. oddzial wysyla
    podpisana przez ciebie umowe do centrali (ale nie poczta, jakos
    wewnetrznie, chyba elektronicznie) i centrala to aktywuje. po powrocie z
    oddzialu mialem ten sam problem, zadzwonilem na help desk, ten kto
    odebral sprawdzil ze moja umowa juz u nich jest i polecil sie zalogowac
    za 15 min. zadzialalo.

    PG

  • 3. Data: 2007-04-17 19:02:08
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    > oddzialu mialem ten sam problem, zadzwonilem na help desk, ten kto
    > odebral sprawdzil ze moja umowa juz u nich jest i polecil sie zalogowac

    Wiem , ale mojej umowy dziundzia nie wyslala bo w Katowicach jej nie ma.
    No jak dobrze zgubili to 40 dni strzeli :)