  • 41. Data: 2006-10-27 10:08:11
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    eMeS <N...@S...pl> writes:

    > A w listopadzie AIG uruchomi kolejny MiŚ.

    Podaj proszę źródło tej informacji, bo nie mogę znaleźć.

    --
    jimmij

  • 42. Data: 2006-10-27 10:36:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    jimmij wrote:

    > Podaj proszę źródło tej informacji, bo nie mogę znaleźć.

    Ja dostałem papierowego spama i tam było napisane.

    KJ

  • 43. Data: 2006-10-27 10:40:09
    Od: eMeS <m...@o...pl>

    jimmij napisał(a):

    > Podaj proszę źródło tej informacji, bo nie mogę znaleźć.

    Proszę bardzo i przepraszam, że nie zrobiłem tego poprzednio:
    http://fundusze.wp.pl/POD,5,a,2,b,2,typ,1,wid,857200
    8,index.html?ticaid=12934&_ticrsn=3

    Cytat z powyższej strony:
    "Drugi fundusz, który w listopadzie pojawi się w ofercie AIG TFI to AIG
    FIO Małych i Średnich Spółek. Fundusz będzie inwestował w akcje spółek,
    których udział w indeksie WIG wynosi poniżej 2 proc.

    "Przy doborze spółek do portfela będziemy wybierali te o
    ponadprzeciętnych perspektywach, będziemy inwestować w nasze
    dotychczasowe hity i spółki wchodzące na warszawska giełdę" - powiedział
    Stupnicki.

    "Aby zarządzanie funduszem było sprawne przyjmowanie wpłat może zostać
    wstrzymane po przekroczeniu 150 mln zł aktywów" - dodał."

  • 44. Data: 2006-10-28 21:13:14
    Od: "green" <g...@i...pl>

    Co to są za fundusze inwestycyjne otwarte z wydzielonymi subfunduszami?