  • 31. Data: 2021-04-30 21:33:53
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-30-kwietnia-2021 o 16:54, Piotr Gałka pisze:
    > Ale masz rację jak zamknęła to na logikę powinni najwyżej ścigać o
    > niedotrzymanie warunków umowy

    O widzisz. Uczciwość nakazywała by na tym poprzestać.

    Ale banki zadbały o więcej. Pod takim byle pretekstem mogą w każdej
    chwili zażądać zwrotu całości i to już.

    Taki bank może puścić nie tylko Kowalskiego w skarpetkach ale nawet dużą
    firmę.

    Tak się ustawić na rynku... to potem się będzie szło w każde zaparte
    żeby to utrzymać.

    ZŁOTY INTERES ;-)

  • 32. Data: 2021-04-30 23:00:12
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-04-30, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

    > Wyborne.
    > Tłuką się o to że bank sprzecznie z prawem umieścił zapis o tym że
    > wartość długu do spłacenia zależy od kursu czegoś tam a ten kurs ustala sam.

    Jak wszędzie i na całym świecie.

    > Tłuką się o to że bank daje do zrozumienia że pożycza franki a on tylko
    > mówi że te franki ma wypłacając złotówki.

    Trolling o słowo "denominowany" vs "indeksowany".

    > Tłuką się o to że bak ustalił sobie że przyjmuje złotówki za te franki i
    > po ustalonym przez siebie kursie

    Jak na całym świecie.

    > Klient może chcieć zarobić, przycwaniakować, zaoszczędzić
    > Klientowi WOLNO mieć takie pomysły.

    A mi WOLNO nazywać takiego klienta cwaniacką mendą.
    Tak po prostu.

    Ale do ugody trzeba woli dwóch stron.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 33. Data: 2021-04-30 23:01:45
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-04-30, witrak() <w...@h...com> wrote:
    > [...]
    >>
    > Ej, może ty masz bank?

    Ej, może ty umoczyłeś we frankach i chcesz zacwaniaczyć? :-P

    Jak chcesz oddawać swoją kasę cwaniaczkom, to se załóż fundację,
    i zbieraj datki wśród rozumiejących, a od mojej kasy wara :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 34. Data: 2021-05-01 01:22:34
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-30 o 16:54, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > niedotrzymanie warunków umowy - co dalej z tego to wynika to nie wiem i
    > nie chcę sprawdzać.
    >
    > A może to zadziałało tak:
    > - zamknęła konto czyli nie dotrzymała warunków umowy,
    > - gdzieś indziej zapisane, że bank może wtedy wypowiedzieć umowę ze
    > skutkiem natychmiastowym,
    > - wypowiedział i wszystko nie spłacone stało się wymagalne (nie wiem co
    > to oznacza w sensie czy trzeba wpłacić tego samego dnia czy kiedy..)
    > - nie wpłaciła to windykacja.
    >
    > Jeśli tak było to nie za bardzo wiem, co rzecznik finansowy mógłby

    Była w centrali Banku u pracownika od kredytow hipotecznych i on
    wszystko papierkowo załatwił w sprawie zanknięcia konta
    osobistego.Niedopłaty za obsługę konta nie było.
    Skoro osoba komptentna to załatwiła to znaczy, że jest wszystko ok.
    Tylko potem wrzucili ją-rzetelna osobę do Windykacji i na ta windykację,
    czyli na konto windykacji płaci raty. Lepiej już tam płacić niz wcale,
    bo dopiero by sie narobiło...:-(

    --
    animka

  • 35. Data: 2021-05-01 07:46:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-30-kwietnia-2021 o 23:01, Wojciech Bancer pisze:
    > Ej, może ty umoczyłeś we frankach i chcesz zacwaniaczyć?

    Ja mam kredyt frankowy i jestem ZADOWOLONY.

    Co nie zmienia faktu że będę się domagał przestrzegania prawa.

    Bo jutro mogę być wepchnięty na inną minę

    Banki trzeba TRESOWAĆ bo ta SWOŁOCZ jak nie czuje bata nad sobą to robi
    co chce ;-)

  • 36. Data: 2021-05-01 09:26:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-30-kwietnia-2021 o 23:00, Wojciech Bancer pisze:

    > Jak wszędzie i na całym świecie.

    Czytaj do końca. Ustala SAM

    > Trolling o słowo "denominowany" vs "indeksowany".

    To temat zastępczy. Chodzi o wypłacenie w złotówkach i przyjmowanie w
    złotówkach.
    Orzecznictwo TSUE nie rozróżnia tych pojęć po sięga głębiej.
    Bank CWANIAKOWAŁ i poniesie za to karę.

    Jeśli klient cwaniakował to mu wolno.

    BANKOWI NIE WOLNO. Tu nie ma sprawiedliwości. Takie są przepisy

    Klientowi państwo nie gwarantuje że nigdy nie SPLAJTUJE.
    Tu też nie ma sprawiedliwości.

    > Jak na całym świecie.

    W Polsce nie można tego robić bo zabrania prawo.

    Świat nie ma tu nic do rzeczy

    > A mi WOLNO nazywać takiego klienta cwaniacką mendą.
    > Tak po prostu.

    A ja będę nazywał banksterkę SCIEKIEM PAZERNYCH ZŁODZIEI którzy nei
    doceniają opieki państwa i dopuszczają się haniebnych jak na instytucję
    zaufanie publicznego WYSTEPKÓW ;-)

    > Ale do ugody trzeba woli dwóch stron.

    Przypomnij sobie jak zmienia się wola banków w czasie do ugodowego
    załatwienia sprawy.
    NIE BO NIE. A dziś kiedy przegrywają większość spraw RURA MIĘKNIE.

    Że niby niewdzięczni klienci nie chcą się UGODZIĆ tylko walą twardymi
    działami? A co mają zrobić jak słyszą NIE BO NIE?

    Jak przedstawią swoje propozycje to klient też nie jest DEBILEM i
    pomyśli że lepszy wróbel w garści.
    Ale musi być jakaś propozycja.

  • 37. Data: 2021-05-01 10:37:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Poczekamy do maja. Bankster przekonywał że obecna linia orzecznicza (95%
    > przegranych spraw) się zmieni na korzyść banksterki.
    >
    > Ciekawe o ile 3-5-10% ;-)

    ludzie kochani. lubię czerpać wiedzę u źródła, a nie z portali
    randkowych. czy jest tu ktoś z tych 95% który wygrał? Ablo ktoś kto
    dostał jakąkolwiek propozycje ugody od banku?
    Bo WYGRAĆ to jedno, a CO zostało wygrane to drugie. czy ktoś z tych 95%
    wygrał to, że pożyczonych pieniędzy nie musi oddać?

    ToMasz

  • 38. Data: 2021-05-01 13:46:37
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-05-01, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Czytaj do końca. Ustala SAM

    JAK NA CAŁYM ŚWIECIE. Tabele kursowe banków SĄ USTALANE PRZEZ NIE
    SAMODZIELNIE. NA CAŁYM ŚWIECIE.

    > To temat zastępczy. Chodzi o wypłacenie w złotówkach i przyjmowanie w
    > złotówkach.

    Płacił w złotówkach bo tego chciał klient (i developer klienta).
    Podając rachunek do wypłaty w PLN dostaniesz PLNy.

    > Orzecznictwo TSUE nie rozróżnia tych pojęć po sięga głębiej.
    > Bank CWANIAKOWAŁ i poniesie za to karę.

    A klient który CWANIAKOWAŁ dostanie nagrodę.
    I gdzie tu sprawiedliwość? Karę powinni obaj ponieść.

    > Jeśli klient cwaniakował to mu wolno.
    > BANKOWI NIE WOLNO. Tu nie ma sprawiedliwości. Takie są przepisy

    I tu się zgadzam.

    > Klientowi państwo nie gwarantuje że nigdy nie SPLAJTUJE.
    > Tu też nie ma sprawiedliwości.

    Bankom też nie. Bank sobie może splajtować, to nie USA.

    > W Polsce nie można tego robić bo zabrania prawo.

    Czego? Posiadania tabel z kursami walut?
    Nie, prawo tego nie zabrania. Po prostu sędziowie którzy nie rozumieją
    kwestii ekonomicznych zaczęli rozsądzać spory ekonomiczne.

    > A ja będę nazywał banksterkę SCIEKIEM PAZERNYCH ZŁODZIEI którzy nei
    > doceniają opieki państwa i dopuszczają się haniebnych jak na instytucję
    > zaufanie publicznego WYSTEPKÓW ;-)

    A nazywaj sobie jak chcesz, co mi do tego?

    > Przypomnij sobie jak zmienia się wola banków w czasie do ugodowego
    > załatwienia sprawy.

    Wola klientów też. :P

    > NIE BO NIE. A dziś kiedy przegrywają większość spraw RURA MIĘKNIE.

    To oczywiste. Jakby przegrywali klienci tych banków, to Ci klienci by chcieli
    ugód.

    > Że niby niewdzięczni klienci nie chcą się UGODZIĆ tylko walą twardymi
    > działami? A co mają zrobić jak słyszą NIE BO NIE?

    Spłacać zobowiązania i nie cwaniaczyć.

    > Jak przedstawią swoje propozycje to klient też nie jest DEBILEM i
    > pomyśli że lepszy wróbel w garści.

    No paczpan. A każdy jeden przed sądem robi z siebie debila który nie wie
    co to kurs waluty :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 39. Data: 2021-05-01 13:48:17
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-05-01, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

    > Ja mam kredyt frankowy i jestem ZADOWOLONY.
    > Co nie zmienia faktu że będę się domagał przestrzegania prawa.

    Nie. Będziesz się domagał przestrzegania konkretnej INTERPRETACJI prawa.
    I tylko wtedy jak będzie dla Ciebie korzystna. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 40. Data: 2021-05-01 14:38:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 May 2021 10:37:54 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > Bo WYGRAĆ to jedno, a CO zostało wygrane to drugie. czy ktoś z tych 95%
    > wygrał to, że pożyczonych pieniędzy nie musi oddać?

    Uniewaznianie kredytow stalo sie modne od poprzedniego wyroku TSUE, a
    ze przyszedl wirus, to sady pracuja nieruchawie.
    I odwlekaja jak moga, bo sie domagaja od SN wytycznych.

    Wiec chyba niewiele spraw zostalo do tej pory wygranych.
    A przegrany bank moze skladac apelacje - i kolejne lata niepewnosci.

    No i jak sad kredyt anuluje, i orzeknie, ze obie strony zwracaja sobie
    to co wyplacily - wiec pozostaje do uregulowania roznica ... to bank
    tak z roztropnosci apelacje zlozy.
    Ale jak klient domaga sie anulowania na skutek przedawnienia, to bank
    na pewno apelacje zlozy - i zakonczenia jeszcze dlugo nie bedzie :-)

    J.