  • 1. Data: 2005-12-17 17:12:12
    Temat: Fortis - kredyt mieszkaniowy
    Od: "gabi" <g...@w...pl>

    Witam,
    złożyłam wniosek w Fortisie w ubiegłym tygodniu. Ma być rozpatrzony w ok 3-4
    tyg. Mam pytanie do osób, które podpisały umowę kredytową w ciągu kilku
    ostatnich dni. Jak długo czekaliście na decyzję banku?
    pozdrawiam
    Gabi

  • 2. Data: 2005-12-18 09:58:37
    Temat: Re: Fortis - kredyt mieszkaniowy
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    2 tygodnie, Gdańsk.
    Łukasz

  • 3. Data: 2005-12-18 11:54:10
    Od: g...@w...pl

    Dzięki serdeczne
    gabi

  • 4. Data: 2005-12-18 13:16:33
    Od: "Piotrek P." <p...@y...com>

    > złożyłam wniosek w Fortisie w ubiegłym tygodniu. Ma być rozpatrzony w ok
    > 3-4
    > tyg. Mam pytanie do osób, które podpisały umowę kredytową w ciągu kilku

    6 dni roboczych u nas.

    jk

  • 5. Data: 2005-12-19 08:04:30
    Od: jarek <j...@t...pl>

    gabi napisał(a):
> [...]
    > tyg. Mam pytanie do osób, które podpisały umowę kredytową w ciągu kilku
    > ostatnich dni. Jak długo czekaliście na decyzję banku?

    Dzis konczy sie drugi tydzien oczekiwania, wedlug pracownikow Banku nie
    nalezy oczekiwac, ze wniosek zostanie rozpatrzony przed uplywem trzech
    tygodni.

  • 6. Data: 2005-12-19 11:29:04
    Od: Robert Sermak <s...@p...fm>

    gabi wrote:
> [...]
    > tyg. Mam pytanie do osób, które podpisały umowę kredytową w ciągu kilku
    > ostatnich dni. Jak długo czekaliście na decyzję banku?

    w moim przypadku to bylo niecale trzy tygodnie, od momentu zlozenia
    wniosku do momentu wyplaty pierwszej transzy, ale ja zalatwialem kredyt
    przez Open Finance, a to ponoc znacznie przyspiesza cala sprawe.

    pozdrawiam,
    Robert

  • 7. Data: 2005-12-19 16:44:36
    Od: "pawel" <j...@p...fm>

    > złożyłam wniosek w Fortisie w ubiegłym tygodniu. Ma być rozpatrzony w ok
    > 3-4

    tak z ciekawości
    jaki procent zaproponowali ??
    pozdr

    myslacy o kredycie :)

  • 8. Data: 2005-12-19 17:47:45
    Od: g...@w...pl

    > tak z ciekawości
    > jaki procent zaproponowali ??
    > pozdr
    >
    > myslacy o kredycie :)

    2.02 proc ale to było w promocji, teraz jest powyzej 3

  • 9. Data: 2006-01-03 00:06:02
    Od: As Przestworzy <a...@g...pl>

    gabi napisał(a):
> [...]
    > tyg. Mam pytanie do osób, które podpisały umowę kredytową w ciągu kilku
    > ostatnich dni. Jak długo czekaliście na decyzję banku?

    Zlozylem wniosek 8 grudnia w Gdańsku. Do dziś nikt się nie odezwał. Zadzwoniłem żeby
    zapytać - powiedziano mi tylko tyle że jak będzie decyzja to się odezwą.

  • 10. Data: 2006-01-03 09:55:17
    Od: jarek <j...@t...pl>

    As Przestworzy napisał(a):

    > Zlozylem wniosek 8 grudnia w Gdańsku. Do dziś nikt się nie odezwał.
    > Zadzwoniłem żeby zapytać - powiedziano mi tylko tyle że jak będzie
    > decyzja to się odezwą.

    Witamy w klubie, dokładnie to samo usłyszałem w innym oddziale.
    Usłyszałem także, że już Dyrekcja zatwierdziła kredyt by po kilku dniach
    usłyszeć, że nic takiego nie zostało powiedziane.

    Na reakcję Fortisa czekam od 5 grudnia, wczoraj złożyłem wniosek w innym
    banku, który obiecał wydać decyzję do 10.01, nie ma tak atrakcyjnej
    oferty jaką Fortis miał w momencie składania wniosku ale cierpliwość
    moja jest już na wyczerpaniu - zwłaszcza że jeszcze w fazie
    rozpoznawania oferty banków infolinia Fortisu udzieliła mi informacji
    niezgodnych z prawdą (kilkukrotnie dzwoniłem aby się upewnić)

    1. Czy jest potrzeba posiadania ROR ?
    Czy jest potrzeba zakładanie RORu?

    Odp: 2 razy na trzy przypadki otrzymałem odpowiedź, że nie ,ale jak
    zadzwoniłem po raz czwarty i podzieliłem się informacją z oddziału że
    jednak trzeba to dowiedziałem się,że :
    "nie trzeba posiadać ROR i nie trzeba zakładać ROR gdyż w momencie
    składania wniosku kredytowego jest on automatyczne zakładany "

    2. błędna informacja nt. zabezpieczeń kredytu oraz momentu przeliczenia
    kredytu walutowego

    pzdr
    Jarek