  • 1. Data: 2015-09-09 12:28:34
    Temat: FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mułu.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Kilka miesięcy temu zakładałem lokaty w FM Banku to przez ponad tydzień
    nie potrafili wygenerować potwierdzeń w PDF bo mieli awarię.

    "Nauczony":) doświadczeniem przelałem wczoraj kasę na krótką lokatę.
    Dziś przyszedł mail z "potwierdzeniem". PDF z potwierdzeniem nie chce
    się otworzyć. Acrobat napisał, że plik uszkodzony. Zadzwoniłem,
    przedstawiłem sytuację, poprosiłem o powtórne przesłanie potwierdzenia
    tym razem z PRAWIDŁOWYM plikiem. Powtórnie przesłali to samo gówno. Plik
    uszkodzony.

    Ręce opadają. Totalna amatorszczyzna. OSTRZEGAM przed tym pseudo banczkiem.

    NIGDY WIĘCEJ.

  • 2. Data: 2015-09-09 12:36:46
    Temat: Re: FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mułu.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >samo gówno. Plik uszkodzony.
    >Ręce opadają. Totalna amatorszczyzna. OSTRZEGAM przed tym pseudo

    Ale wiesz - z pdf podobne cuda sie moga zdarzac.
    W jednym czytniku uszkodzony, drugi pokazuje.
    Czy tam amatorzy informatycy nie potrafia poprawnego wygenerowac.
    Obsluga jednak jest skazana na dzielo tych informatykow, i co sie
    dziwic, ze drugi raz wysyla to samo.

    J.

  • 3. Data: 2015-09-09 12:56:11
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Ale wiesz - z pdf podobne cuda sie moga zdarzac.
    > W jednym czytniku uszkodzony, drugi pokazuje.

    Ale tego typu przygody mam tylko w FM Banku. Lokaty zakładałem w:
    Idei
    Getinie
    OF
    Aliorze
    mBanku
    Meritum
    TMobile
    Plus Banku

    W Spóldzielczych: Ciechanów czy Piaseczno

    itp, itd.

    Wszędzie bez tego typu problemów z potwierdzeniami. A w FM Banku to wg
    mnie taki po prostu standard.

  • 4. Data: 2015-09-09 13:15:38
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Ale wiesz - z pdf podobne cuda sie moga zdarzac.
    > W jednym czytniku uszkodzony, drugi pokazuje.

    Próbowałem w Foxit Reader. Komunikat: Format Error

  • 5. Data: 2015-09-09 19:09:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 13:15:38 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Próbowałem w Foxit Reader. Komunikat: Format Error

    Tak z ciekawości - mógłbyś podejrzeć plik jakimś edytoren binarnym? Czy na
    początku lub na końcu nie ma jakiegoś ewidentnego śmiecia dodanego przez
    generator? To dość częsta przypadłość automatycznie generowanych PDF-ów,
    ciekaw jestem tego przypadku.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2015-09-09 19:53:59
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > początku lub na końcu nie ma jakiegoś ewidentnego śmiecia dodanego przez
    > generator? To dość częsta przypadłość automatycznie generowanych PDF-ów,

    Po moim następnym telefonie dowiedziałem się, że nic nie da się zrobić.
    Mogą mi tylko wysłać potwierdzenie papierowe pocztą. Nie potrafią
    wygenerować poprawnego PDF-a. Przecież to jaja jakieś są. Ponieważ nie
    cierpię niekompetencji olałem ich i zerwałem lokatę. Ch im w d.

  • 7. Data: 2015-09-10 01:07:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" msp1kv$fif$...@n...news.atman.pl

    > PDF z potwierdzeniem nie chce się otworzyć.

    Traj niułest werżyn rider.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-09-10 09:34:47
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.09.2015 o 19:53, wiatrak pisze:

> [...]
    > wygenerować poprawnego PDF-a. Przecież to jaja jakieś są. Ponieważ nie
    > cierpię niekompetencji olałem ich i zerwałem lokatę. Ch im w d.

    A czy to nie jest tak że masz starszego acrobata który nie otwiera
    nowszych PDFów? Ja np. na swoich pdf readerach nie otworzę PDFów z
    formularzami i takimi tam ...

    p. m.

  • 9. Data: 2015-09-10 09:59:07
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > A czy to nie jest tak że masz starszego acrobata który nie otwiera
    > nowszych PDFów? Ja np. na swoich pdf readerach nie otworzę PDFów z
    > formularzami i takimi tam ...

    No to dałeś popalić :)

  • 10. Data: 2015-09-10 18:37:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 19:53:59 +0200, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > wygenerować poprawnego PDF-a. Przecież to jaja jakieś są. Ponieważ nie
    > cierpię niekompetencji olałem ich i zerwałem lokatę. Ch im w d.

    No ok, pohejtowałeś sobie, ale co z tym plikiem? ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl