  • 1. Data: 2015-09-09 01:36:55
    Temat: Mille, pozwyu i wycieki...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Skradziono-dane-pozy
    wajacych-Bank-Millennium-7277217.html

    Skradziono dane pozywających Bank Millennium?
    2015-09-07 13:01

    Michał Kisiel analityk Bankier.pl

    Dane dotyczące uczestników największego do tej pory pozwu zbiorowego
    przeciwko bankowi padły prawdopodobnie łupem grupy hakerów, którzy
    zaatakowali kancelarię prawną Drzewiecki, Tomaszek & Partners.
    Pozywający zostali ostrzeżeni jednak nie przez prawników
    reprezentujących ich interesy, ale przez bank.

    Ciekawe, czy zgromadzono żarzące węgle na głowach pozywających. :)

    Do mnie należy pomsta, Ja wymierzam zapłatę -- mówi Pan -- ale:
    Jeżeli nieprzyjaciel twój cierpi głód -- nakarm go. Jeżeli
    pragnie -- napój go. Tak bowiem czyniąc, węgle żarzące
    zgromadzisz na jego głowę. Nie daj się zwyciężyć złu,
    ale zło dobrem zwyciężaj

    Ja znam inną wersję wydarzeń. ;) Gdy ktoś zostanie ukarany
    przeze mnie, Bóg wyśmiewa mój czyn jakoś tak:

    -- Miałeś ukarać, a (jak zwykle) okazałeś łaskę?

    A gdy proszę Boga o złagodzenie kar, którymi Bóg wspaniałomyślnie ;)
    obdarował moich wrogów, Bóg mówi do mnie jakoś tak:

    -- Swój modlitewny wysiłek skieruj raczej w stronę proszenia
    o łaskę wytrwania w oglądaniu cierpienia twych wrogów. :)
    [i nie bądź hipokrytą -- musiałem ukarać, skoro ty nie
    obdarzyłeś łaską, którą przewrotnie nazwałbyś karą]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'