  • 1. Data: 2003-01-08 11:50:46
    Temat: Euronet i Era Tak Tak
    Od: Piotr Roszatycki <P...@n...net.pl>

    No to się mocno zdenerwowałem.
    3 stycznia w bankomacie Euronetu wydrukowałem sobie kupon Tak Taka. Po trzech
    dniach zareklamowałem go w BOA Ery, i tu wyszło na jaw, że termin ważności
    kuponu jest do końca roku 2002. Minęły kolejne 2 dni i nadal nic nie wiadomo,
    czy mi przyjmą reklamację, ani kiedy coś będzie wiadomo. Teraz to już nie wiem,
    czy kupić nowy kupon na koszt... no właśnie, na koszt EraGSM? A może Euronetu?
    Do kogo udać się o zwrot kasy? Tego im tak nie mogę po prostu przepuścić.

    --
    Piotr Roszatycki, Netia Telekom S.A. .''`.
    mailto:P...@n...net.pl : :' :

  • 2. Data: 2003-01-08 18:36:09
    Temat: Re: Euronet i Era Tak Tak
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Roszatycki" <P...@n...net.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnb1o44o.7op.Piotr_Roszatycki@ginger.loc.inte
    rnetia.pl...

    > czy kupić nowy kupon na koszt... no właśnie, na koszt EraGSM? A może
    Euronetu?
    > Do kogo udać się o zwrot kasy? Tego im tak nie mogę po prostu przepuścić.

    Zlozyc reklamacje w banku ktorego karty uzyles.

    Maciej

  • 3. Data: 2003-01-08 19:56:18
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Euronetu?
    >
    > Zlozyc reklamacje w banku ktorego karty uzyles.

    ZDECYDOWANIE do operatora sieci Era - czyli PTC. To jest jego usługa, więc
    on za nią odpowiada.

    Jako drugi w kolejności wymieniłbym Euronet.

    Ale co ma do tego bank - wystawca - pojęcia nie mam...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    FAQ pl.misc.telefonia.gsm--> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 4. Data: 2003-01-10 13:56:37
    Od: "FTomek (w pracy)" <f...@a...pl>

    On Wed, 8 Jan 2003 11:50:46 +0000 (UTC), Piotr Roszatycki
    <P...@n...net.pl> wrote:

> [...]
    >Do kogo udać się o zwrot kasy? Tego im tak nie mogę po prostu przepuścić.

    witam,

    mialem cos takiego dokladnie rok temu. Kupon byl dla dziewczyny i nie
    wiedzialem czy numerki z takiej niby niewaznej zdrapki "zadzialaja" i
    doladuja konto.

    Zadzwonilem do boa tak-taka i powiedzialem co i jak. Calkiem mily
    czlowiek po drugiej stronie poprosil o numer tak-taka i kod na
    kuponie. Podalem. Minela chwilka i ...okazalo sie ze konto doladowane.

    Podejrzewam ze na przelomie roku cos sie w systemach psuje i drukuja
    takie kupony z data ktora minela. Czy to wina Euronetu czy Ery -
    trudno dociec...
    Wskazanie jest raczej na operatora gsm.

    FTomek [odpowiadajac - usun HHH z adresu]
    f...@a...pl GG:275147
    http://www.wsinf.edu.pl/~ftomek