  • 1. Data: 2003-01-08 11:33:48
    Temat: Proste pytanie i mam nadzieje prosta odpowiedz :-)
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

    Witam, dwa dni temu przelalem pieniazki gosciowi, od ktorego kupilem na
    allegro instrukcje do aparatu, po wykonaniu operacji, wyslalem mail'em
    screen'a operacij i okazalo sie, ze nie zgadza sie adres, konto oraz imie i
    nazwisko sie zgadzalo. Przelew robilem z mbanku do pko, czy przelew zostanie
    zrealizowany ???

    Adamos
    gg 990369
    a...@w...pl

  • 2. Data: 2003-01-08 11:37:53
    Od: "Nina" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adamos" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zostanie
    > zrealizowany ???
    >
    >skromnym moim zdaniem jezeli nazwisko i konto jest OK - przejdzie

    pozdrawiam

    Nina

  • 3. Data: 2003-01-08 11:47:24
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

    Mnie sie rowniez tak wydaje, chce sie upewnic, abym nie zostal bezpodstawnie
    osadzony i ukarany negatywem, tranzakcja warta 6zl ;-) ale skutki moga byc
    tragiczne :-)

    Adamos
    gg 990369
    a...@w...pl