  • 1. Data: 2003-11-24 16:54:03
    Temat: Eurogroup - czy ktos slyszal o tej firmie ?
    Od: "M&m" <M&m@wp.pl>

    uwaga: crosspost

  • 2. Data: 2004-01-31 15:26:48
    Temat: Re: Eurogroup - czy ktos slyszal o tej firmie ?
    Od: "ES" <e...@o...pl>

    > uwaga: crosspost
    >
    > Niestetu nie.Wiadomo tylko, że pochodzą z Krakowa:Grupa Kapitałowo Budowlana
    Sp. z.o.o. Eurogroup 30-133 Kraków ul.Juliusza Lea 114 NIP 677-22-08-494
    Oferuje kredyty na dowolne sumy (4,58%/rok).Np. ktoś kto zarabia 1500zł może wg.
    informacji pracownika tej firmy otrzymać kredyt w wysokości 50000zł.Musi tylko
    z góry wpłacić 0,5% od wartości kredytu o jaki się stara.W powyższym przypadku
    musi wpłacić 2250zł, rzekomo jako zabezpieczenie tego kredytu(niezłe co?)
    Mają biuro w Warszawie (Intraco 39piętro tel.8302311 lub 8300509
    ul.Chałubińskiego 8.Kłębi się tam tłum ludzi chętnych na pożyczkę gotówkową
    oprocentowaną 4,58%.Zastanawia mnie jedno:Dlaczego firma Eurogroup nie założy
    sobie lokaty rocznej np. w vwbankdirect (www.vwbankdirect.pl)gdzie otrzymaliby
    5% w skali roku.

  • 3. Data: 2004-01-31 16:34:12
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    In news:74a0.000006ef.401bc938@newsgate.onet.pl,
    ES <e...@o...pl> typed:

    .. na 1/2 kilometra pachnie to systemem argetynskim,
    trzymac sie od tego z daleka.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 4. Data: 2004-01-31 18:37:56
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:
    > .. na 1/2 kilometra

    tylko?

    > pachnie to systemem argetynskim, trzymac sie od tego z daleka.

    KG

  • 5. Data: 2004-01-31 22:07:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> writes:

    > .. na 1/2 kilometra pachnie to systemem argetynskim,

    Watpie. Raczej na zwykle oszustwo, np. polegajace na odmowie
    udzielenia kredytu ze 100% prawdopodobienstwem.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 6. Data: 2004-02-01 07:51:14
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Watpie.

    Więc się mylisz.
    Chyba że poszerzyli zakres działalności ;)

    KG

  • 7. Data: 2004-02-01 14:45:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    kam <X#k...@p...onet.pl.#X> writes:

    > Więc się mylisz.
    > Chyba że poszerzyli zakres działalności ;)

    Raczej zmniejszyli. Znasz kogos kto taki kredyt dostal? Niezaleznie od
    sposobu jego finansowania.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH