  • 1. Data: 2009-01-21 14:06:14
    Temat: Eurobank - rachunki oszczednosciowe
    Od: sorden <s...@w...pl>

    dostalem wlasnie msg z Eurobanku zachecajacy mnie tdo zalozenia dodatkowo do
    konta online (7,07%) konto oszczednosciowe (7,07% - blizniacza
    funkcjonalnosc, przelewy bez straty odsetek itp.). Maksymalnie mozna sobie
    stworzyc 5 takich rachunkow.
    Ktos ma pomysl jaki sens takiej propozycji z ich strony ?

    --
    in

  • 2. Data: 2009-01-21 14:09:03
    Temat: Re: Eurobank - rachunki oszczednosciowe
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 15:06:14 +0100, sorden napisał(a):

> [...]
    > konta online (7,07%) konto oszczednosciowe (7,07% - blizniacza
    > funkcjonalnosc, przelewy bez straty odsetek itp.). Maksymalnie mozna sobie

    Nie bliźniacza. Karty płatne, przelewy zewnętrzne płatne.

    > Ktos ma pomysl jaki sens takiej propozycji z ich strony ?

    7,07% na głównym zaraz się skończy.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-01-21 15:12:44
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    sorden wrote:
> [...]
    > stworzyc 5 takich rachunkow.

    > Ktos ma pomysl jaki sens takiej propozycji z ich strony ?

    Plynne przejscie z ROR po koncu promocji (koniec stycznia).

    Dla mnie te rachunki maja jeszcze inna zalete - bezpieczenstwo. Ludzie
    wykorzystujacy Eurobank do oszczedzania i jednoczesnie avista, mieli
    podpieta karte do calej kasy. Teraz mozna zalozyc rach. oszczednosciowe,
    bez oplat (do konca roku za kolejne wyplaty na eurobank nie ma prowizji)
    - gdzie trzymamy wiekszosc kasy bez podpietej karty
    --
    Regards,
    Maverick

  • 4. Data: 2009-01-21 15:30:25
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Panowie, dzieki za rozjasnienie sytuacji! :)

    --
    in

  • 5. Data: 2009-01-21 15:47:56
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Sty, 16:30, sorden <s...@w...pl> wrote:
    > Panowie, dzieki za rozjasnienie sytuacji! :)
    >
    > --
    > in

    IMHO, oferta EuroBanku wygląda nieźle..! Wypada ich za to pochwalić.

  • 6. Data: 2009-01-21 15:56:53
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jan 21, 4:47 pm, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > IMHO, oferta EuroBanku wygląda nieźle..! Wypada ich za to pochwalić.

    Powiem więcej - z obsługą wniosków jest wręcz wybornie. Dziś był u
    mnie kurier z papierami, wniosek o konto złożyłem jakoś w miniony
    weekend.
    Byłem mocno zaskoczony. Jak tak dalej pójdzie, to będę mógł przesunąć
    kapustę do eurobanku jeszcze w tym tygodniu.
    W tej kwestii, w porównaniu z Aliorem, mBankiem oraz Getinem, są
    mistrzami. Aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że mogę być odosobnionym
    przypadkiem ;)

  • 7. Data: 2009-01-21 16:43:58
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Sty, 16:56, Bungiel <d...@g...com> wrote:

> [...]
    > W tej kwestii, w porównaniu z Aliorem, mBankiem oraz Getinem, są
    > mistrzami. Aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że mogę być odosobnionym

    Żona mnie zabije, jak otworzę konta w kolejnym banku...

  • 8. Data: 2009-01-21 17:02:11
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 08:43:58 -0800 (PST), szczurwa napisał(a):

    > Żona mnie zabije, jak otworzę konta w kolejnym banku...

    Może nie zauwazy w trakcie zakupów ;).
    W 15 minut konto z kartą niespersonalizowaną i tokenem gsm w "oddziale" w
    supremarkecie udało się założyć. Oczywiście jak się konkretnie wie czego
    chce i nie czyta regulaminu przy okazji.

    --
    Kojer

  • 9. Data: 2009-01-21 17:15:01
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Sty, 18:02, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Może nie zauwazy w trakcie zakupów ;).

    Jest to jakaś myśl..! Dzięki, Robercie !

    szczurwa

  • 10. Data: 2009-01-21 18:33:59
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Robert Kois wrote:

    > 7,07% na głównym zaraz się skończy.

    Akurat koniec promocji wypada w sobotę 31 stycznia,odsetki będą już
    postawione do dyspozycji w niedzielę.posiada może ktoś info,czy uda się w
    niedzielę dokonać przelewu wewnętrznego z konta online na rachunek
    oszczędnościowy?