  • 11. Data: 2009-02-12 17:16:59
    Temat: Re: Eurobank online kolejnosc operacji
    Od: Mentos <m...@p...internetdsl.pl>

    krzysztofsf pisze:
    > On 6 Lut, 09:54, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > A dzisiaj mnie rozczarowali
    > Ustawilem przelew z konta oszczednosciowego na ROR a z niego przelew
    > zewnetrzny.
    > zalogowalem sie o 8:30 - nie wykonal sie przelew z oszczednosciowego i
    > w zwiazku z tym nie wyszedl pierwsza sesja zewnetrzny przelew z ROR.
    > Oba przelewy maja status aktywne - zaloguje sie jeszcze za jakis czas
    > i zobacze, czy cos sie zmienilo - ale zaskoczyli mnie zwlaszcza tym,
    > ze nei wykonalo sie zlecenie wewnetrzne.

    Na 10-02 ustawi?em przelew z oszcze;dnos'ciowego na ROR i z ROR-u
    zewne;trzny. Przelew z oszcze;dnos'ciowego na ROR sie; wykona?, ale z RORu
    nie poszed? przelew zewne;trzny.
    Poszed? dopiero 11-02 z data; 10-02. Na koncie docelowym oczywis'cie by? 11-02

    Teraz testuje; czy zlecenie przelewu wewne;trznego z data; póz'niejsza;
    wykona sie; w sobote;.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS