  • 21. Data: 2010-03-15 11:52:44
    Temat: Re: Eurobank i sesje elixir
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Mar 15, 12:29 pm, "PM" <p...@p...onet.pl> wrote:

    >   To już chyba standart,pierwsza sesja wychodząca w EB o godz.12:00...
    >   PM

    Niestety, chyba faktycznie standard. Ja dzis rano wyprowadzilem
    stamtad 90% kasy. Mam nadzieje, ze dzis dojdzie...Chyba wysylaja droga
    okrezna przez Ateny.

  • 22. Data: 2010-03-15 11:57:28
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 04:52:44 -0700 (PDT), Bungiel napisał(a):

    > Niestety, chyba faktycznie standard. Ja dzis rano wyprowadzilem
    > stamtad 90% kasy. Mam nadzieje, ze dzis dojdzie...Chyba wysylaja droga
    > okrezna przez Ateny.

    To nie ten Eurobank ;).

    --
    Kojer

  • 23. Data: 2010-03-15 12:16:00
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Mar 15, 12:57 pm, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    > Dnia Mon, 15 Mar 2010 04:52:44 -0700 (PDT), Bungiel napisa (a):

    > To nie ten Eurobank ;).

    Matka nie jest przypadkiem ta sama (nie pamiętam)? :)

  • 24. Data: 2010-03-15 12:17:32
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Robert Kois" news:b45uua4cjms9$.dlg@kojer.kojer

    > To nie ten Eurobank ;).

    nazwa jednak zobowiązuje do zachowywania południowych klimatów :)

  • 25. Data: 2010-03-15 12:18:21
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 05:16:00 -0700 (PDT), Bungiel napisał(a):

    > Matka nie jest przypadkiem ta sama (nie pamiętam)? :)

    Nie, nasz Eurobank był polskim produktem, opchnięto go Francuzom. Grecki
    Eurobank to zupełnie inny bank u nas nazwany Polbankiem.

    --
    Kojer