  • 1. Data: 2010-03-12 11:52:02
    Temat: Przelewy w bankomatach Euronetu?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wczoraj zauwazylem naklejke o mozliwosci przelewu na bankomacie
    Euronetu.
    Na ich stronie nie ma nic o tej usludze .
    Czy to chodzi wylacznie o przelewy Ria z Anglii czy sa jakies szersze
    mozliwosci, aby przelac gdzies pieniadze zamiast wyplacic gotowke?

  • 2. Data: 2010-03-12 19:06:09
    Temat: Re: Przelewy w bankomatach Euronetu?
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy to chodzi wylacznie o przelewy Ria z Anglii czy sa jakies szersze
    > mozliwosci, aby przelac gdzies pieniadze zamiast wyplacic gotowke?

    Wg mnie wyłącznie o RIA. Ale może niebawem coś nowego przybędzie? Oby!
    Przypomnialeś mi opcje przelewów z bankomatów Banku Gdańskiego w latach'90 ;)
    Dane odbiorcy oraz ewent. stałą część tytułu płatności definiowało się w
    oddziale... a potem w bankomacie dla VE podpiętej do konta były one do wyboru.
    Wskazywało się kwotę i OIDP zmienną (cyfrową) część tytułu przelewu, drukowało
    się potwierdzenie. I to wszystko BYŁO za free ;))
    No ale teraz mamy placówki bankowe a nie banki... i usługi gorsze .. i droższe ;p

  • 3. Data: 2010-03-13 14:29:34
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Przypomnialeś mi opcje przelewów z bankomatów Banku Gdańskiego w latach'90
    > ;)

    To chyba nadal funkcjonuje.

  • 4. Data: 2010-03-15 18:26:33
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > To chyba nadal funkcjonuje.

    Jak najbardziej - mam konto w małym BS i za pomocą ichniej karty (ani
    Visa, ani Maestro) w ichnich bankomatach takie coś jest dostępne.
    Przelewy definiowane przez internet albo w oddziale. I też za free.
    --
    Grzexs