    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Eurobank bez tokena?
    Date: Wed, 4 Feb 2009 14:15:29 +0100

    Czy w wersji bez tokena mozna zdefiniowac rachunki do przelewow (podobnie
    jak dla Lukasa bez tokena) w placowce?
    Mam telefon samsung SGH-C260 i nie jestem pewien czy token bedzie dzialac, w
    opisie tego telefonu na niektorych stronach www jest , ze ma jave, na
    innych, ze jej nie posiada. Wiem, ze ma opcje WAP PUSH. Istnieja tez strony
    z grami na ten telefon (w nieduzej ilosci), takze trudno mi zgadnac czy te
    aplikacje Eurobanku bedzie mozna zainstalowac na tym telefonie.
    Pewnie mozna sprobowac z tym tokenem gsm a jak nie wyjdzie to wersja bez
    tokena z kilkoma rach. na przelew (jezeli taka opcje maja).
    Mam nadzieje, ze dla wersji bez tokena nie dopuszczaja przelewania na
    dowolne rachunki.