  • 1. Data: 2011-01-02 20:26:04
    Temat: EuroBanku grzebanie w BIK-u
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Przed końcem roku odebrałem raport z BIK-u i tam zdziwiony wielce
    znalazłem dwa zapytania kredytowe rzeczonego banku. Wynikło z nich, że
    rzekomo w lipcu 2010 stareałem się o kredyt studencki "bądź inny
    niecelowy" na kwotę 2000 PLN, natomiast w 16 grudnia moje zombi
    zwróciło się do EuroBanku z wnioskiem o przyznanie kredytu na 1000
    (???) PLN z ratą 17 PLN miesięcznie.

    Ani trzeźwy ani pijany nie występowałem o wzmiankowane produkty. Bank
    weryfikuje mnie na krzywy ryj. Jestem szczątkowym klientem tejże
    instytucji - po wycofaniu się banku z programu PremiumClub moja karta
    powiązana z tymże wygasła, a otrzymanej w zamian Gold Perfrct do tej
    pory nie aktywowałem.

    Wqrwiłem się niewąsko. W najbliższym czasie chcę przenieść dwie KK po
    kilkadziesiąt tysięcy limitu każda. Który bank przyjmie te limity,
    skoro tak mnie "przypiliło", że "występuję" do Euro po kredyt tysiac
    złotych ?

    Ktoś miał podobny problem ? Co z tym zrobić, pisac do KNF -u ?

  • 2. Data: 2011-01-02 20:33:44
    Temat: Re: EuroBanku grzebanie w BIK-u
    Od: "Sinus " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):
    > Ani trze=BCwy ani pijany nie wyst=EApowa=B3em o wzmiankowane produkty. Bank
    > weryfikuje mnie na krzywy ryj. Jestem szcz=B1tkowym klientem tej=BFe
    > instytucji - po wycofaniu si=EA banku z programu PremiumClub moja karta
    > powi=B1zana z tym=BFe wygas=B3a, a otrzymanej w zamian Gold Perfrct do tej
    > pory nie aktywowa=B3em.

    A więc umowy nie rozwiązałeś, jesteś nadal klientem więc mogą Cię sprawdzać w
    BIKu. Tylko dziwne że nie są to zwykłe zapytania monitorujące tylko kredytowe.

    Być może telemarketing chciał do Ciebie dzwonić z ofertą spersonalizowaną
    kredytu i żeby mieć wszystko gotowe w trakcie rozmowy to zrobili sobie
    zapytanie do BIKu.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2011-01-02 20:50:45
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Sty, 21:33, "Sinus " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > A wi c umowy nie rozwi za e , jeste nadal klientem wi c mog Ci sprawdza w
    > BIKu. Tylko dziwne e nie s to zwyk e zapytania monitoruj ce tylko kredytowe.

    Problem w tym, że zapytania nie dotyczą rachunku karty kredytowej
    (zarządzanie klientami, monitoring osoby fizycznej), tylko są to
    zapytania czysto kredytowe, takie, które pojawiają się, gdy
    wnioskujesz o kartę itp. Wynika z tego, że mój duch dwukrotnie
    występował do tego śmiesznego banku o równie śmieszne produkty w
    równie śmiesznych kwotach. To już nie są jaja.

  • 4. Data: 2011-01-02 21:26:22
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 2 Sty, 21:50, szczurwa <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > występował do tego śmiesznego banku o równie śmieszne produkty w
    > równie śmiesznych kwotach. To już nie są jaja.

    Polecam zaczad od pisemnego zapytania do EuroBanku w tej sprawie. A
    pozniej, zaleznie od ich odpowiedzi ciagnac to dalej.

    Pozdrawiam
    Rafal