  • 1. Data: 2002-09-10 14:15:34
    Temat: Euro po 4.3367
    Od: "Tomek" <t...@p...com>

    Tyle kosztowało euro w rozliczeniach transakcji visą citi w piątek 6.09.
    To prawie 5% odchyłu od fixingu nbp z tego dnia!

    O mechaniźmie rozliczeń visy było ostatnio na grupie.
    Ale czy wszystkie banki aż tak sępią na kursie przeliczeniowym?

    Jeżeli ktoś może się dowiedzieć o kurs wymiany transakcji visą z 6.09 w
    swoim banku niech napisze, przyda się takie porównanie kursów z tego samego
    dnia.

    pozdrawiam,
    tomek

  • 2. Data: 2002-09-12 13:14:49
    Temat: Re: Euro po 4.3367
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Tomek" <t...@p...com> writes:

> [...]
    >
    > O mechaniźmie rozliczeń visy było ostatnio na grupie.
    > Ale czy wszystkie banki aż tak sępią na kursie przeliczeniowym?

    No bez jaj.
    Jakby tak robily, to nikt normalny by przeciez kart nie uzywal.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2002-09-12 19:29:05
    Od: "RZ" <r...@r...net.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jeżeli ktoś może się dowiedzieć o kurs wymiany transakcji visą z 6.09 w
    > swoim banku niech napisze, przyda się takie porównanie kursów z tego

    Witam,
    z 6.9 nie mam za to 8.9 mBank eMax Euro = 4.2444
    pozdrawiam

    Rysiek