  • 111. Data: 2022-11-26 08:34:16
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz?
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Oczywiście, tak jak inflacja, tak osłabienie złotówki to jest okradanie
    > polskiego społeczeństwa. Jedynym beneficjentem jest państwo.

    I jak to w polityce trzeba teraz wskazać kto jest temu winny.

  • 112. Data: 2022-11-26 11:08:45
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz? Udowodnij to.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 17:53, r...@k...pl pisze:
    > Patrz, a średni poziom biedy w PL coraz większy. Jakieś wnioski?

    A wiesz jak to jest liczone?

  • 113. Data: 2022-11-26 11:09:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 17:53, r...@k...pl pisze:
    > Ale ze 2x więcej niż u innych.

    Inni nie leżą przy Rosji, Białorusi i Ukrainie

  • 114. Data: 2022-11-26 11:13:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 17:53, r...@k...pl pisze:
    > Że nadal jesteś ograniczony.

    Ty ograniczasz myślenie do cyferek nie uwzględniając innych aspektów

    Dlaczego uważasz że Polska 4x biedniejsza od Niemiec ma mieć taką samą
    inflację?
    Mamy mieć też takie same płace i dochody?

    A wiesz że taki inwestor czy kurwa tfuuuu bankier się trzy razy
    zastanowi czy tu inwestować kiedy w każdej chwili mogą spadać rakiety?

  • 115. Data: 2022-11-26 11:16:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 17:54, r...@k...pl pisze:
    > Krowie mogę napisać, bo rokuje nadzieję. Ty jesteś tylko folklorem i
    > pośmiewiskiem :D

    Znowu piszesz o mnie.

    Zobaczymy jak się mój folklor sprawdzi. (od 7 lat się jakoś sprawdza)
    PiS wygra kolejne wybory a europejscy urzędnicy znowu będą przyznawać
    rację Polsce.

    Nie żeby mnie to cieszyło bo można było zrobić więcej i lepiej.

  • 116. Data: 2022-11-26 11:32:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 17:54, r...@k...pl pisze:
    > Ale to tylko dlatego nie dostrzegasz, bo jesteś ograniczony. Nie wiem czy to
    > powód do chwały, ale może w pewnym kręgach tak :D

    Twoje ograniczenie nie dostrzega że pis napędzał gospodarkę popytem
    wewnętrznym. Jak na razie nie widać ARMAGEDONU. Efekt powinien być
    widoczny już dawno

  • 117. Data: 2022-11-26 11:57:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 17:27, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > To źle czy dobrze, że pokupowali sobie?

    Mieli kupować materiały i maszyny i płacić pensje.

    Nie muszę chyba Ci tłumaczyć jakim złem jest redystrybucja przez
    skorumpowanych urzędników.

  • 118. Data: 2022-11-26 11:59:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nadal piszesz o mnie. Tylko tyle potrafisz?

  • 119. Data: 2022-11-26 12:03:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-listopada-2022 o 18:47, Piotr Gałka pisze:
    > A może dzięki niemu żyjesz...

    A może dzięki temu że nie spadła na mnie kometa? ;-)

    Uświadom sobie że w czasie pandemii ilość łóżkodniówek w szpitalach
    spadła. Ludzie umierali w domach. Na konkretne choroby przy
    współistnirjącym covidzie lub nie.

    A w szpitalach tacy sami ludzie umierali na covida przy chorobach
    współistniejących.
    BO TAK MOŻNA BYŁO WIĘCEJ ZAROBIĆ

  • 120. Data: 2022-11-26 12:06:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>