  • 1. Data: 2002-09-24 10:00:02
    Temat: EUR/USD DANE HISTORYCZNE
    Od: s...@p...onet.pl

    Robie sobie mini system transakcyjny i chcialbym go przetestowac na starszych
    danych. Wydaje mi sie ze w Stanach jest tyle firm zajmujacych sie finansami,ze
    musi istniec jakis platny serwis oferujacy dane 1-minutowe a najlepiej tickowe
    w zadanym czasie (od godz do godz, od daty do daty,w formie wygenerowania i
    wydrukowania wykresu a raczej nie pobierania danych)wiele lat wstecz. Znalazlem
    cos takiego na www.gftforex.com ale tylko dane 5-minutowe ,co mnie nie zadowala.
    Wiem ze takie pytanie powinno sie zadac na amerykanskich listach dyskusyjnych.
    Moze ktos zna adresy internetowe takich list i cos moglby na ten temat
    powiedziec.
    Pozdrawiam
    Sanal