  • 1. Data: 2004-10-09 01:16:06
    Temat: EFT0039: Błąd Altamiry.
    Od: Krzysztof K. <d...@p...wp.pl>

    Witam.
    Od marca br. mam rachunek w mBanku. Niestety w ostatnim okresie nie
    jestem w stanie wykonac poprzez mBankowa strone jakiejkolwiek operacji na
    koncie. Przy probie wykonania przelewu otrzymuje nastepujacy komunikat:

    EFT0039: Błąd Altamiry. BLE0209 ZABLOKOWANY KOD OPERACJI DYSPOZYCJA DAW NR
    AUT. 511

    Numer na koncu za kazdym razem jest inny. Jednoczesnie nie jestem w stanie
    wyplacic gotowki z bankomatu, ani tez nie moge zmienic przez strone mBanku
    PINu do swojej karty, gdyz pojawia sie:

    MIE0059 STATUS RACHUNKU NIE POZWALA NA WYKONANIE OPERACJI

    Z konta korzystalem juz jakis czas temu i nie mialem problemow. Saldo
    rachunku mam dodatnie, nie proboje przelac kwot astronomicznch i nie mam
    blokad na koncie, co potwierdzila rozmowa z mLinia. Pan z mLinii mial
    zlozyc dyspozycje do ksiegowosci, celem wywiedzenia sie co sie dzieje z
    moim rachunkiem, niestety nie uzyskalem w zadowalajacym czasie odpowiedzi.

    Czy ktos wie, czym moga byc spowodowane w/w problemy?

    Pozdrawiam.
    K.K.

  • 2. Data: 2004-10-09 09:30:39
    Temat: Re: EFT0039: Błąd Altamiry.
    Od: "K. K." <o...@p...onet.pl>

    > Czy ktos wie, czym moga byc spowodowane w/w problemy?

    http://skocz.pl/eft0039
    Prawdopodobnie stwierdzono jakieś nieścisłości w umowie, i tym samym
    doprowadzono rachunek do stanu jak przed dostarczeniem umowy.

    > Pozdrawiam.
    > K.K
    wzajemnie toże
    K.K..

  • 3. Data: 2004-10-10 08:15:11
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Krzysztof K." <d...@p...wp.pl> wrote in message
    > Czy ktos wie, czym moga byc spowodowane w/w problemy?

    Jak byk widać, że masz z jakichś powodów przyblokowany rachunek. Dziwię się,
    że nie dzwonisz pytać na mlinię...

    pzdr
    topjes

  • 4. Data: 2004-10-10 17:00:55
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Krzysztof K. napisał:

> [...]
    > strone mBanku PINu do swojej karty, gdyz pojawia sie:
    >
    > MIE0059 STATUS RACHUNKU NIE POZWALA NA WYKONANIE OPERACJI

    Szanowni Państwo,

    informujemy, że w nocy z 9 na 10 października w godzinach 00:45 - 07:00
    nastąpi przerwa w dostępie do systemu transakcyjnego mBanku. W tym
    czasie nie będzie można korzystać z systemu transakcyjnego (Internet,
    mLinia, WAP, SMS, mSim). Przerwa dotyczy również autoryzacji kart
    płatniczych mBanku. Bez ograniczeń będzie dostępny nasz serwis
    informacyjny. Przerwa jest konieczna do wprowadzenia nowych funkcji w
    systemie transakcyjnym. Szczegółowe informacje są dostępne na naszych
    stronach:

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/zmiany-trans.html

    Za niedogodności związane z przerwą przepraszamy - mBank

    Noo i przypominam wszystkim którzy nie podpisali jeszcze umowy o
    świadczenie usług bankowych drogą elektroniczną, że za 2 dni banki
    zablokują elektroniczne kanały dostępów do Waszych pieniędzy.

    K.