  • 1. Data: 2003-05-01 22:23:46
    Temat: Odp: Dziwne zasady ING BSK
    Od: "Hubbard" <p...@p...onet.pl>

    > Dzieki..... tylko dlaczego w pdf a nie na stronie? :-))))

    przecież ten pdf _jest_ dostępny na ich stronie...
    Hubbard

  • 2. Data: 2003-05-02 08:49:12
    Temat: Dziwne zasady ING BSK
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam,
    Wydaje mi się, że BSK ma najdziwniejsze zasady opłat...
    Mam teraz Taryfę0
    Jeżeli bym chciał wypłacić pieniądze, to mam do wyboru:
    przelew przez Internet za 2PLN,
    wypłata z bankomatu własnego za 0,5PLN - do 1000PLN na raz,
    do 5x1000 w ciągu jednego dnia,
    obce bankomaty 5PLN
    wypłata w kasie za 4 PLN, ale przy wypłatach pow. 5000 za darmo.
    Więc dla skąpców jest wyjście - wypłacam 5100 i zaraz po tym wpłacam np. 5000.
    Do dzisiaj jeszcze myślałem, że jest jeszcze jedno wyjście bezpłatne:
    OKO - konto oszczędnościowe, 1 wypłata lub przelew w miesiącu bezpłatne.
    Pani Infolinia powiedziała, że przelewy między własnymi rach. księgowane są od
    razu i są bezpłatne. Dzisiaj to przetestowałem: tylko pierwsza część okazała
    się prawdą, pojawiła się prowizja 1PLN...
    Ciekawe, czy jeszcze jakiś bank pobiera prowizję za przelew pomiędzy własnymi
    rachunkami (nie mówię tu o jakiś kredytach czy kasach mieszk.)

    Pozdr
    Hubbard

  • 3. Data: 2003-05-02 11:59:51
    Temat: Re: Dziwne zasady ING BSK
    Od: "Olek" <a...@n...onet.pl>

    > Witam,
    > Wydaje mi się, że BSK ma najdziwniejsze zasady opłat...

    A propos dziwnych oplat...... za bardzo nie moge znalezc
    na ich stronie tabeli oplat i prowizji dla TPO 3 letniego
    i ROR'u ktory byl przed "Kontem z Lwem".

    Dziwne tez, ze majac u nich konto z 5 lat, nikt nie zaproponowal
    mi upgrade do ich nowszych produktow :-)

    Pozdr,
    Olek

  • 4. Data: 2003-05-02 13:01:47
    Od: zdan <z...@i...pl>

    Chcą po prostu pozbyć się klientów, bo im przeszkadzają:
    łażą do tych okienek, czegoś chcą - przecież to nie do pomyślenia...
    ;)

    Ja rano zrobiłem przelew za pomocą HaloŚląski i do tej pory pieniądze
    nie dotarły do miejsca przeznaczenia - a były 2 sesje w KIR.
    Trza od nich uciekać...

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | z...@i...pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 5. Data: 2003-05-02 13:09:42
    Od: p...@p...onet.pl

    > A propos dziwnych oplat...... za bardzo nie moge znalezc
    > na ich stronie tabeli oplat i prowizji dla TPO 3 letniego
    > i ROR'u ktory byl przed "Kontem z Lwem".

    To akurat mają powiedziałbym wzorowe.
    Wszystkie opłaty czytelnie w jednym pdfie.
    Stare RORy w tych samych tabelach, co nowe, z lewej strony, pod hasłem PAKIETY;
    TPO, NRO na str. 13.
    Ale zwiewać trzeba. Mi się udało w ostatniej chwili załapać na Tar.0 :)
    Hubbard

  • 6. Data: 2003-05-02 13:59:37
    Od: "Olek" <a...@n...onet.pl>

  • 7. Data: 2003-05-03 06:41:32
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    .
> [...]
    okazała
    > się prawdą, pojawiła się prowizja 1PLN...

    Zglos reklamacje
    W TOiP stoi jak wol ze przelewy pomiedzy roznymi rachunkimi w ING
    sa bezplatne i nie dotyczy to tylko OKO.

  • 8. Data: 2003-05-03 09:28:39
    Od: "Olek" <a...@p...onet.pl>

    > przecież ten pdf _jest_ dostępny na ich stronie...
    > Hubbard

    i ma 500 kilo :-)))) wczoraj go z 4 razy probowalem sciagnac....
    ok, ale faktem jest ze tabela oplat w tym pdf jest zrobiona b. czytelnie

    Pozdr,
    Olek

  • 9. Data: 2003-05-03 16:18:15
    Od: "Hubbard" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik PiotR <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8voes$rbp$...@i...gazeta.pl...
    > Zglos reklamacje
    > W TOiP stoi jak wol ze przelewy pomiedzy roznymi rachunkimi w ING
    > sa bezplatne i nie dotyczy to tylko OKO.
    A w ktorym miejscu?
    Jakos nie moge tego znalezc
    Hubbard

  • 10. Data: 2003-05-06 01:00:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    p...@p...onet.pl writes:

    > Więc dla skąpców jest wyjście - wypłacam 5100 i zaraz po tym wpłacam np.
    > 5000.

    Chyba ze ktos tyle nie ma na rachunku.
    --
    Krzysztof Halasa