  • 1. Data: 2003-05-02 08:27:46
    Temat: KONKURS : Dla kochających od dawna i zakochanych od wczoraj
    Od: "AMOREK" <i...@m...pl>

    KONKURS : Dla kochających od dawna i zakochanych od wczoraj

    Witam wszystkich zakochanych i kochających od dawna.

    Napewno niektorym z Was niespodoba sie to ze umiescilem to ogloszenie np na
    tej grupie bo będziecie uwazali ze w niej nie ma miejsca na takie pierdoły.
    Ale ja mysle i mam nadzieje ze nikomu tym nie zaszkodze i nikogo zbytnio nie
    uraze.
    Zeby jednak zmniejszyc stres u niektorych z Was zapraszam zainteresowanych
    na grupe : ALT.PL.MILOSC
    O CO CHODZI :
    Napewno każdy / każda osoba który/a kiedykolwiek się zakochała albo kocha
    naprawdę w jakiś sposób zawsze mówi do swojej ukochanej osoby i wymysla
    różne okreslenia podkreślające jej urodę, jej miłość, jej talent i wszystko
    w superlatywach.

    NA PRZYKŁAD :
    Nasze ukochane osby nazywamy :
    Skarbie , serduszko, słońce, słoneczko, kotku, rybko, zlotko,
    malinko, kwiatuszku, ukochana, kochanie, itp itd

    NA CZYM MA POLEGAC ZABAWA :
    Chcę abyśmy wszyscy wymyślali nowe okreslenia, aby Ci z Was którzy mają
    jakieś oryginalne okreslenia na Wasze ukochane osoby zęby tutaj nam je
    przekazali , podpowiedzieli czy nawet wrecz zdradzili tajemnice :-)))
    JA Staram się codziennie wymyślac nowe okreslenie na moja ukochana ... i
    zawsze mi czegoś brakuje i czasem sie powtarzam . A u Was jak jest .. jak wy
    nazywacie sowje ukochane ????????

    NAGRODA : nagrody nie ma
    ZWYCIĘŻCA : każdy z nas jes zwycięzcą i nie będzie wyłaniany drogą losowania
    , poprostu sami to okreslimy czytając nasze propozycje

    NASZE PROPOZYCJE :

    - gwiazdka
    - slicznotka
    - promyk ...........................

    a teraz kolej na Was :
    -
    -

  • 2. Data: 2003-05-02 09:18:59
    Od: Michał Rolka <m...@t...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    AMOREK wrote:

> [...]
    > różne okreslenia podkreślające jej urodę, jej miłość, jej talent i wszystko

    [...]

    > NASZE PROPOZYCJE :
    >
    > - gwiazdka
    > - slicznotka
    > - promyk ...........................
    >
    > a teraz kolej na Was :

    - Kredycik
    - Lokatka
    - Procencik

    Michał (to podpis, nie propozycja do konkursu ;)

  • 3. Data: 2003-05-02 12:44:46
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Nasze ukochane osby nazywamy :
    > Skarbie , serduszko, słońce, słoneczko, kotku, rybko, zlotko,
    > malinko, kwiatuszku, ukochana, kochanie, itp itd

    No to, zeby nie bylo zupelnie off-topic mam takie propozycje:

    - delifnku
    - koliberku
    - guziczku
    - tulipanku
    - stonko ;-)

    - srebreko
    - platynko

    rybka i kotek (cvv2) juz wymnieniles :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2003-05-02 15:33:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Nie udalo ci sie mijo.pl sprzedac, czy tez to nowy w;lasciciel tak
    spamuje?

  • 5. Data: 2003-05-03 06:05:57
    Od: "AMOREK" <i...@m...pl>

    > Nie udalo ci sie mijo.pl sprzedac, czy tez to nowy w;lasciciel tak
    > spamuje?

    A gdzie szanowny pan widzi tutaj oznaki jakiegokolwiek spamowania .....
    czy ja zapraszam pana na moje strony ... do ich ogladania albo czego kolwiek

    AMOREK

  • 6. Data: 2003-05-03 06:06:54
    Od: "AMOREK" <i...@m...pl>

    napisał w wiadomości news:b8u33a$q9g$1@news.onet.pl...
    > Nie udalo ci sie mijo.pl sprzedac, czy tez to nowy w;lasciciel tak
    > spamuje?

    ZABAWA TRWA NADAL :-))
    POSTARAJCIE SIE wymyslac neco bardziej oryginalne okreslenia ...... czy wy
    nigdy nuie byliscie zakochani ??????

  • 7. Data: 2003-05-03 07:05:44
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "AMOREK" <i...@m...pl> napisał w wiadomości
    > A gdzie szanowny pan widzi tutaj oznaki jakiegokolwiek spamowania .....
    > czy ja zapraszam pana na moje strony ... do ich ogladania albo czego
    kolwiek

    wiem.onet.pl:
    spam (ang.) wiadomość nie na temat, przesyłana do listy dyskusyjnej, oraz ta
    sama informacja przesyłana przez Internet do różnych osób, gł. w celach
    reklamowych.

    "Wiadomosc nie na temat", a przypominam, ze tematem na tej grupie sa banki.
    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 8. Data: 2003-05-03 14:06:01
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > ZABAWA TRWA NADAL :-))
    > POSTARAJCIE SIE wymyslac neco bardziej oryginalne okreslenia ...... czy wy
    > nigdy nuie byliscie zakochani ??????

    Czy Ty nigdy nie zrozumiesz, ze wysylasz posta zupelnie nie zwiazanego
    z tematyka grupy? Myslisz, ze temat "jaki bank kochacie najbardziej"
    na grupie alt.cos.tam.milosc bedzie euforycznie powitany :-) ?

  • 9. Data: 2003-05-03 16:25:28
    Od: "Marzyciel" <mlody[wytnij ten kawalek]@marzyciel.pl>

    spieprzaj

    Życie - chwila dla ludzkości - nie zmarnuj jej !!!