  • 1. Data: 2006-05-29 13:39:00
    Temat: Dokad przeniesc KK?
    Od: "RAJ" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam KK z CitiBanku i chcialbym ja sobie przeniesc gdzie indziej.
    Interesuje nie minimum formalnosci (najlepiej bez przynoszenia papierow o
    zarobkach itd).
    Wystarczy mi uzyskanie identycznego limitu.
    Gdzie daloby sie top zrobic?
    Wiem o Reiffensenie ale informacja o tym ze nie honoruja reklamacji za
    zamowienia internetowe praktycznie ich wyklucza...

    RAJ

  • 2. Data: 2006-05-29 13:42:12
    Temat: Re: Dokad przeniesc KK?
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    RAJ napisał(a):
    > Witam
    > Mam KK z CitiBanku i chcialbym ja sobie przeniesc gdzie indziej.
    > Interesuje nie minimum formalnosci (najlepiej bez przynoszenia papierow o
    > zarobkach itd).

    Polecam KK Money.pl z BZWBK, tylko musisz zadzwonić na infolinię czy
    akceptują wyciągi z Citi (mają wybrane banki które honorują).
    Dobrym rozwiązaniem jest także KK BPH.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-05-29 16:17:34
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > Polecam KK Money.pl z BZWBK, tylko musisz zadzwonić na infolinię czy
    > akceptują wyciągi z Citi (mają wybrane banki które honorują).
> [...]

    jakakolwiek karta z BZ WBK jest ok, np. jezeli masz tel. kom. w Orange to
    polecam
    karte co-brand wydawana przez bank wraz z ta siecia, za kazde wydane 10zl
    otrzymasz 1 punkt profit
    karta gratis w pierwszym roku no i bezplatna w latach anstepnych jezeli
    osiagniesz okreslone
    obroty miesieczne

    dodatkowo karta jest wyposazona w chip, dostep przez net do SBE bez kosztow

    pozdr.
    R.

  • 4. Data: 2006-05-29 16:46:33
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > dodatkowo karta jest wyposazona w chip,

    i to jest najwieksza jej wada, kazdorazowe potwierdzanie zakupow PIN-em gdy
    cala kolejka patrzy co sie robi jest najgorszym z mozliwych rozwiazan w
    zakresie bezpieczenstwa...

  • 5. Data: 2006-05-29 17:41:54
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > i to jest najwieksza jej wada, kazdorazowe potwierdzanie zakupow PIN-em
    > gdy cala kolejka patrzy co sie robi jest najgorszym z mozliwych rozwiazan
    > w zakresie bezpieczenstwa...
    to jest własnie jej najwieksza zaleta,
    PIN wprowadzasz tak, aby go nikt nie zobaczyl (podobnie jak przy
    bankomacie - tam rowniez
    bywaja kolejki), nie musisz sie z nim afiszowac przeda calym sklepem...

    a jak karte zgubisz to byle pajac jej tak latwo nie wykorzysta (kto tam
    zwraca uwage na podpis),
    PINu przeciez na karcie nie zapisujesz

    pamietamy tez o regule liability shift !!!

    dlatego korzystam prawie wylacznie z kart z chipem - wygoda i bezpieczenstwo
    ;-))

    pozdrawiam
    R.

  • 6. Data: 2006-05-29 17:47:31
    Od: "Ghost" <g...@y...pl>

    Bez problemu powinieneś do ING Banku.

  • 7. Data: 2006-05-29 18:02:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > i to jest najwieksza jej wada, kazdorazowe potwierdzanie zakupow
    > PIN-em gdy cala kolejka patrzy co sie robi jest najgorszym z
    > mozliwych rozwiazan w zakresie bezpieczenstwa...

    Zgadza się - to wada. Ale zdarza się (powiedzmy raz na dziesięć transakcji),
    że zamiast PINu jest podpis. Oczywiście kolejka nie musi patrzeć - ja
    bezceremonialnie zasłaniam jak mogę ;)) , wykonuję parę dodatkowych ruchów
    na klawiaturką pomiędzy właściwymi przyciśnięciami, itd... Właściwie, to tę
    kartę powinni ochrzcić "Szaman" ;)
    Mnie też trzymają punkty Profit przy tej karcie.
    Ciekawe co z zapowiadaną mBankową KK wydawaną wspólnie z Orange?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2006-05-29 18:31:22
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > Zgadza się - to wada. Ale zdarza się (powiedzmy raz na dziesięć
    > transakcji),
    > że zamiast PINu jest podpis.

    no to ja sie poddaje, dla mnie chip to super zabezpieczenie na wypadek
    zagubienia/kradziezy karty...
    ale widac jestem odosobniony w tym twierdzeniu....

    dla przypomnienia:
    Liability shift - (przeniesienie odpowiedzialności), zasada wprowadzona 1
    stycznia 2005 roku przez Visa i MasterCard w Europie polegająca na tym że
    odpowiedzialność za dokonane kartą transakcje oszukańcze będzie ponosił ten
    podmiot uczestniczący w rozliczeniu transakcji kartą płatniczą, który nie
    wdrożył technologii kart chipowych EMV.

    polecam równiez ten link:
    http://www.kartyonline.net/arty.php?id=145

    info z wortalu: www.kartyonline.pl

    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2006-05-29 18:41:27
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    "Robert" <r...@a...pl> wrote in message

    > ale widac jestem odosobniony w tym twierdzeniu....

    no nie ma tak do końca :-)
    ja tez mam chipową i sobie chwalę

    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com

  • 10. Data: 2006-05-29 18:48:00
    Od: "Leszek Mizyn" <m...@h...pl>

    Raiffeisen ma teraz nową ofertę i trochę tam się pozmieniało (na lepsze)

    Jak przenosisz kartę no nic za nią nie płacisz, nie ma też żadnych
    miesięcznych opłat, wystarczy ostatni wyciąg i dostajesz o 30% większy
    limit! :)

    Ja jestem bardzo zadowolony, polecam

    Leszek