  • 1. Data: 2006-07-21 08:12:16
    Temat: Dobre konto przy wiekszych wplywach
    Od: "Jarek Dabrowski" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    sytuacja jest taka: mam dosyc wysokie (ponad 11.000 PLN) stale wplywy i szukam
    dobrego konta ktore:

    a) zapewni pelen dostep internetowy do wszystkich produktow (konto,kredyt ,
    karty itd.)
    b) bedzie za darmo lub jak najtansze
    c) zapewni wysoki poziom obslugi banku, ludzi ktorzy beda wiedziec co mowia i
    nie bede musial latac do oddzialu.
    d) w banku, gdzie zaoferuja mi "cos wiecej" jak darmowa kk lub dodatkowe
    uslugi jak rowniez banku, ktory bedzie elastyczny i na przyklad przy kredycie
    na dom bedzie gotow negocjowac warunki.

    Jakies sugestie? Patrzylem na millenium, Raiffeisen, ING....

    W chwili obecnej jestem w pekao, ale po trzecim telefonie od nich z propozycja
    produktu, ktory mam juz od roku i gdy sie dowiedzialem, ze by poprosic o
    wymiane karty (zly pasek magnetyczny) musze udac sie do oddzialu wydaje mi
    sie, ze doroslem do zmian :)

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2006-07-21 13:32:08
    Temat: Re: Dobre konto przy wiekszych wplywach
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Jarek Dabrowski" <j...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:e9q290$qfc$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > sytuacja jest taka: mam dosyc wysokie (ponad 11.000 PLN) stale wplywy i
    szukam
    > dobrego konta ktore:

    Stale wplywy , czy udokumentowane wplywy ?? Roznica jest zasadnicza .

    J.

  • 3. Data: 2006-07-21 18:16:01
    Od: Jarek Dabrowski <j...@g...pl>

    fotomania.pl napisał(a):

    > Stale wplywy , czy udokumentowane wplywy ?? Roznica jest zasadnicza .

    I stale i udokumentowane.

  • 4. Data: 2006-07-29 11:58:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

> [...]
    > kredycie
    > na dom bedzie gotow negocjowac warunki.
    >
    > Jakies sugestie? Patrzylem na millenium, Raiffeisen, ING....

    zobacz Nordea Bank i ich system Solo
    jest wiele produktow i sposobow dostepu przez internet
    *** blad ***