  • 1. Data: 2006-07-21 04:56:09
    Temat: Jak zainwestować 3 tys. USD? - proszę o pomoc
    Od: "TW" <t...@t...com>

    Witam!

    Mam ok. 3 tys. dolarów USA w gotówce.
    Nie chcę ich w tej chwili wymieniać (marny kurs),
    nie chcę ich także trzymać w skarpecie.

    Jak najkorzystnej je zainwestować, tak by:
    - można to było zrobić szybko, bez zbędnych formalności
    - jak najmniej albo wcale nie płacić za operacje wstępne
    oraz prowadzenie
    - jeżeli byłoby to związane z jakimś ryzykiem, to żeby
    przynajmniej nie stracić
    - posiadanie karty nie jest dla mnie specjalnie ważne

    Myślę tu przede wszystkim o jakimś koncie walutowym
    lub lokacie, raczej nie o funduszach inwestycyjnych.
    Google podają ogromną ilość stron, naszpikowanych
    fachowymi określeniami - kompletnie się w tym gubię.

    Bardzo proszę o pomoc.
    Ze względu na wyjazd na urlop sprawa jest pilna.

    Pozdrawiam
    TW

  • 2. Data: 2006-07-21 07:21:57
    Temat: Re: Jak zainwestować 3 tys. USD? - proszę o pomoc
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    jak mi troche dularow w gotowce zostalo to zalozylem sobie konto walutowe w
    Multi
    i tam sobie leza czekajac na lepsze czasy

    w koncie mozna zalozyc lokate, oprocentowanie liche, bo ok. 2,3%
    ale nominalnie na tej inwestycji nie stracisz na pewno

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-07-21 08:03:00
    Od: "krecik" <k...@p...onet.pl>

    > Mam ok. 3 tys. dolarów USA w gotówce.
    > Nie chcę ich w tej chwili wymieniać (marny kurs),
    > nie chcę ich także trzymać w skarpecie.

    Witam!
    Getin bank. Dla kwot > 2.5k$ oprocentowanie lokaty 6mies. 4% a rocznej 4.5%.
    Tylko nie wiem czy nie ma jakis oplat za prowadzenie konta lokaty (ew. wplaty
    wyplaty).

    Pozdro
    Krecik

  • 4. Data: 2006-07-21 10:30:17
    Od: "TW" <t...@t...com>

    > Getin bank. Dla kwot > 2.5k$ oprocentowanie lokaty 6mies. 4% a rocznej 4.5%.
    > Tylko nie wiem czy nie ma jakis oplat za prowadzenie konta lokaty (ew. wplaty
    > wyplaty).
    Bardzo dziękuję.
    Właśnie mi założyli mi taką lokatę.
    Żadnych opłat nie ma.

    Pozdrawiam
    TW

  • 5. Data: 2006-07-22 00:46:12
    Od: Marek Grobelski <b...@m...pl>

    Dnia Fri, 21 Jul 2006 06:56:09 +0200, TW napisał(a):

> [...]
    > - można to było zrobić szybko, bez zbędnych formalności
    > - jak najmniej albo wcale nie płacić za operacje wstępne

    A moze konta oszczednościowe w walutach w Kredyt Banku? Oprocentowanie
    niższe, ale to zawsze ko, a nie lokata ;)

    --
    pozdr
    MG

  • 6. Data: 2006-07-27 21:24:10
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 21 Jul 2006 09:21:57 +0200, "RobertS"
    <r...@x...pl> wrote:

    >w koncie mozna zalozyc lokate, oprocentowanie liche, bo ok. 2,3%

    Nordea daje 1,1 czy coś koło tego, a na bieżącym całe 0,1% - więc nie
    marudź :-)
    --
    Jarek Andrzejewski