  • 1. Data: 2006-07-20 22:12:15
    Temat: Złota karta do EKONTA w Mbanku
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Witam
    Ma ktoś może jakieś uwagi? Może ktoś kożystał z ubezpieczenia?
    A wogóle warto dać 250 zł?
    Arek

  • 2. Data: 2006-07-21 07:40:59
    Temat: Re: Złota karta do EKONTA w Mbanku
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Ma ktoś może jakieś uwagi? Może ktoś kożystał z ubezpieczenia?
    > A wogóle warto dać 250 zł?
    > Arek

    jak sporo latasz samolotami to karta moze sie faktycznie przydac, ale
    slyszalem
    tez, ze VIPom znacznie czesciej gina walizki ;-))

    zastanow sie czy bedziesz mial szasne skorzystac z tych wszystkich niby
    bonusow
    jakie daje gold karta...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-07-21 07:58:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <e9ov3q$sb2$1@news.dialog.net.pl>,
    "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> wrote:

    > Ma ktoś może jakieś uwagi? Może ktoś kożystał z ubezpieczenia?
    > A wogóle warto dać 250 zł?

    A jestes pewien, ze dadza ci te zlota?

    TA

    PS A z uwag, to na razie: KORZYSTAL, W OGOLE

  • 4. Data: 2006-07-21 10:17:14
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > A jestes pewien, ze dadza ci te zlota?
    >
    > TA
    >
    > PS A z uwag, to na razie: KORZYSTAL, W OGOLE

    Jeśli nie masz nic merytorycznego do napisania a misję do spełnienia to
    polecam grupe pl.titus.jasam.ort.tylkoja.pl.
    Chętnie przyjme krytykę od kogoś kto chce mi pomóc, a nie trola co nie ma
    altu na klawiaturze.
    Arek
    ps. mi dadzą, jestem pewien.

  • 5. Data: 2006-07-21 13:40:12
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> napisał w
    wiadomości news:e9q9j4$qbi$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > polecam grupe pl.titus.jasam.ort.tylkoja.pl.
    > Chętnie przyjme krytykę od kogoś kto chce mi pomóc, a nie trola co nie ma

    Moze znajdziesz pod czaszka troche pokory i szacunku dla tych ktorzy czytaja
    ta grupe ??
    Jezeli pisanie sprawia ci problem , przez postem wrzuc tekst do worda i
    nacisnij F 7 nie bedzie problemow .

    A tak na marginesie GOLDA w mbanku moze dostac nawet student na podstawie
    historii rachunku . Wystarczy utrzymywac saldo rachunku na poziomie 4000
    miesiecznie przez okres 6 miesiecy ( przy odpowiednio duzych obrotach )

    Jezeli na to konto co miesiac wrzucisz 24 K i wyrzucisz 20 K .

    Tak na marginesie nie w mbanku bo w mbanku golda mozna miec z limitem 10 K .
    Ale sa banki w ktorych golda masz z limitem 5 K .
    A wtedy taka karta powinna sie nazywac GOLD WIESNIAK RESTAURACYJNY :)

  • 6. Data: 2006-07-21 15:01:39
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> napisał w
    wiadomości news:e9ql0u$2ue$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Ale sa banki w ktorych golda masz z limitem 5 K .
    > A wtedy taka karta powinna sie nazywac GOLD WIESNIAK RESTAURACYJNY :)

    Zasady przyznania golda do ekonta w mbanku sa inne niz piszesz.
    Warto wiedzieć czasem co sie pisze bo wprowadza się ludzi niepotrzebnie w
    bład.
    Pozatym wątek dotyczy karty debetowej a nie "karty z limitem". Wogóle
    wszystko ci sie poprzestawiało.
    A jeżeli masz problem, że golda może dostac ktoś z zarobkami 5K to ci
    współczuje.
    Mi tam zupełnie wisi jaki kolor maja moje karty w portfelu, ba zazwyczaj
    świadomie rezygnuje z kart prestizowych bo są bardziej łakome dla złodziei.
    A karta mbanku zainteresowała mnie ze wzgledu na unikalny pakiet ubezpieczeń
    którego KL i NNW który nie wyklucza uprawiania paralotniarstwa, co jest
    prawdopodobnie wyjątkiem.

    Odnośnie worda to nie posiadam, bo szkoda mi pieniedzy na zakup takowego,
    oczywiście ty nabyłes orginał w wersji PRO bo masz tego golda z wiekszym
    limitem bez znaczka wieśniaka. Niestety word nie poprawia błędów stylu typu:
    naduzywanie "tak na marginesie", i zwrotów "nie w mbanku bo w mbanku" oraz
    bezsensownych wypowiedzi w dodatku nie na temat: "Tak na marginesie nie w
    mbanku bo w mbanku golda mozna miec z limitem 10 K .Ale sa banki w ktorych
    golda masz z limitem 5 K"

    A na szacunek sie pracuje a nie go dostaje, a już zupełnie nie rozumiem
    dlaczego mam odczuwać pokorę wobec kogoś kto czytuje tą grupę.
    Dla przypomnienia: pokora ż IV, CMs. ~orze, blm
    <stan psychiczny polegający na odczuwaniu własnej małości, niższości;
    uniżona postawa wobec kogoś, czegoś; brak buntu wobec przeciwności;
    potulność, uległość, uniżoność>

    i to był ostani mój post w tym temacie
    Arek

  • 7. Data: 2006-07-21 15:03:49
    Od: "wojtunio" <w...@r...pl>

    fotomania.pl napisał(a):

    > Tak na marginesie nie w mbanku bo w mbanku golda mozna miec z limitem 10 K .
    > Ale sa banki w ktorych golda masz z limitem 5 K .
    > A wtedy taka karta powinna sie nazywac GOLD WIESNIAK RESTAURACYJNY :)

    W vwbankdirect na starcie (bez zadnych obrotow , zarobkow ) mozna
    dostac karte gold :

    http://www.vwbankdirect.pl/336.html

    P.S. Dla mnie to troszke bez sensu.

    pzdr.

    Wojtek

  • 8. Data: 2006-07-21 15:25:22
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 21 Jul 2006 17:01:39 +0200, w <e9qq8b$b4a$1@news.dialog.net.pl>, "turczy"
    <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> napisał(-a):

    > Odnośnie worda to nie posiadam, bo szkoda mi pieniedzy na zakup takowego,
    > oczywiście ty nabyłes orginał w wersji PRO bo masz tego golda z wiekszym

    Do sprawdzania pisowni wystarczy *darmowy* OpenOffice, a pewnie sam słownik da
    się zainstalować w Outlooku (bo widzę, że tego ścierwa używasz).

  • 9. Data: 2006-07-22 17:52:12
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <e9ql0u$2ue$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> wrote:

    > A tak na marginesie GOLDA w mbanku moze dostac nawet student na podstawie
    > historii rachunku . Wystarczy utrzymywac saldo rachunku na poziomie 4000
    > miesiecznie przez okres 6 miesiecy ( przy odpowiednio duzych obrotach )

    Teoretycznie moze tak. Ja staralem sie o zwykla karte o podobnym jak
    mbankowy Gold limicie i nie dostalem, mimo, ze saldo bylo odpowiednie i
    przychody tez. I mimo, ze wstepnie zapewniano mnie, ze z takim limitem
    nie bedzie problemow.

    A ze wzgledu na te mbankowe procedury dyskusja z nimi niewielki ma sens.

    TA

    PS Wysoce niemerytorycznego kolege pytacza-bufona wrzucam oczywiscie do
    KF

  • 10. Data: 2006-07-22 19:10:55
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    >
    > TA
    >
    > PS Wysoce niemerytorycznego kolege pytacza-bufona wrzucam oczywiscie do

    Sam sie wrzuc do kf i odpowiadaj na swoje wyimaginowane pytania.
    Wątek dotyczy karty debetowej, ale oczywiście nie raczyłes przeczytac nawet
    tematu....
    Fajnie że udzielasz pomocnych rad, wszyscy sa ci wdzięczni...
    Arek