  • 1. Data: 2006-07-21 07:11:09
    Temat: Kredyt mieszkaniowy w Nordea
    Od: "AG" <a...@i...pl>

    Witam.

    Może ktoś brał i podzieli się spostrzeżeniami dotyczącymi załatwiania i
    warunków.

    Pozdrawiam
    Andrzej G.

  • 2. Data: 2006-07-21 13:43:11
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w Nordea
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Fri, 21 Jul 2006 09:11:09 +0200, "AG" <a...@i...pl> wrote:

    >Może ktoś brał i podzieli się spostrzeżeniami dotyczącymi załatwiania i
    >warunków.

    Ja brałem. Generalnie: dość szybko, dość kompetentnie, bez kolejek i czekania na
    niewiadomoco. Ja jestem zadowolony; bez rewelacji, ale nie potrafię wymienić
    niczego do czego mógłbym się przyczepić...

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 3. Data: 2006-07-21 15:04:47
    Od: "joan" <g...@o...eu>

> [...]
    wymienić
    > niczego do czego mógłbym się przyczepić...

    Potwierdzam. Nie ma cudow co do oprocentowania i marzy, ale kredyt zalatwia
    sie dosc szybko i w miare bez potkniec, nawet jesli nie ma sie czasu i
    warunkow, by wszystkich formalnosci dopelnic osobiscie.
    pozdrawiam,
    joan

  • 4. Data: 2006-07-21 21:10:32
    Od: "AG" <a...@i...pl>

> [...]
    > sie dosc szybko i w miare bez potkniec, nawet jesli nie ma sie czasu i
    > warunkow, by wszystkich formalnosci dopelnic osobiscie.

    Teraz jest promocja w PLN z marżą 0,4% w pierwszym roku i 0,9% w
    latach kolejnych, prowizja 1%. Wydaje mi się, że to dość atrakcyjne
    warunki. Szczerze mówiąc nie znalazłem atrakcyjniejszych biorąc
    też pod uwagę koszty przedterminowej spłaty.

    AG

  • 5. Data: 2006-07-22 08:59:29
    Od: <Victor>

[...]

    Biorąc kredyt złotówkowy w Pekao sa za posrednictwem Domu Kredytowego Notus
    mozes miec marże 0,85-1,05 na caly okres kredytowania, 0% proizji za
    udzielenie + 0% prowizji za wczesniejsza splate.
    w Nordea przyjmuja Wibor 6M a w Pekao sa Wibor 3M (około 0,1 % na korzysc
    Pekao)
    Ocena opłacalności należy oczywiscie do Ciebie
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-07-24 18:28:38
    Od: "07dominik" <0...@g...com>

    AG napisał(a):
    > Witam.
    >
    > Może ktoś brał i podzieli się spostrzeżeniami dotyczącymi załatwiania i
    > warunków.
    >
    > Pozdrawiam
    > Andrzej G.

    Niedawno brałem kredyt w Nordea Banku w Warszawie. Otrzymałem szybko
    decyzję - po 3 dniach. Potwierdzam promocyjne warunki, które teraz sa
    w tym banku. Nie było żadnego donoszenia dokumentów. Doradca
    kredytowy, który mnie obsługiwał poinformował mnie na pierwszym
    spotkaniu o potrzebnych dokumentach, gdy je przyniosłem razem z
    wnioskiem, po 3 dniach miałem decyzję. Jeżeli chcesz namiary na tego
    doradcę, to mogę go spokojnie polecić.
    e'mail: 0...@g...com

  • 7. Data: 2006-07-24 22:20:28
    Od: "denon2000" <d...@o...pl>

    Właśnie minęło 6 miesięcy od kiedy podpisałem umowę.
    Od początku nie miałem żadnych problemów z Bankiem. Tak jak piszą
    moi przedmówcy bardzo szybka decyzja kredytowa. Co najważniejsze,
    bardzo elastycznie podchodzą do zdolności kredtytowej (po prostu
    liczą logicznie, ale nie będę się wdawał w szczegóły).
    na plus muszę dodać
    - ubezpieczenia niskiego wkładu i braku wpisu jako podwyższenie
    oprocentowania
    - bezpłatne ubezpieczenie na życie głównego kredytobiorcy ! - tutaj
    odchodzi to co u innych jest dodatkowym kosztem
    - możliwość nadpłaty DOWOLNEJ kwoty w każdym momencie i to bez
    większych ceregieli - wystarczy telefon do opiekuna i krótkie info
    że będzie nadpłata (w niektórych bankach wpłata musiała być min
    2000 zł - BPH, lub trzeba było pisać podanie - PKOBP, lub aneks lub
    jeszcze coś innego).

    minus oferty - to WIBOR 6M, zauważyłem, że w ciągu 6 miesięcy,
    zawsze wskaźnik 3M był mniejszy niż 6M. Ale coś za coś.

    Ogólnie jestem bardzo zadowolny ze swojego wyboru.
    Przy okazji pozdrawiam Panią Agnieszkę z lubelskiego oddziału Nordei
    :))))