  • 1. Data: 2011-04-04 07:18:32
    Temat: Dobre konto - nie zwracaja za Carrefour Express?
    Od: Stephen Wyszy <f...@g...com>

    Narobilem w poprzednim miesiacu zakupow za ponad siedem stowek w
    carrefour express, bo akurat mam bardzo blisko. Z tego co sie
    orientuje zwrot powinien byc pierwszego dnia miesiaca (tak
    przynajmniej twierdza na infolinii) , jednak do tej pory nic. Czyli
    wychodzi, ze carrefour express sie nie lapie na zwrot 3%. Jednak nie
    takie 'dobre' te konto jak myslalem. Poza zwrotem nie oferuje nic
    ciekawego, wiec trzeba bedzie leciec zamknac.

  • 2. Data: 2011-04-04 07:49:38
    Temat: Re: Dobre konto - nie zwracaja za Carrefour Express?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-04-04 09:18, Stephen Wyszy pisze:
> [...]
    > takie 'dobre' te konto jak myslalem. Poza zwrotem nie oferuje nic
    > ciekawego, wiec trzeba bedzie leciec zamknac.

    głupoty opowiadają, za luty przelali cashback 4.03 i nie był to pierwszy
    dzien miesiaca; podejrzewam, że dzisiaj lub jutro kasa powinna być ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-04-04 09:21:56
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

> [...]
    > takie 'dobre' te konto jak myslalem. Poza zwrotem nie oferuje nic
    > ciekawego, wiec trzeba bedzie leciec zamknac.

    U mnie też nic ale przecież 1-szy był w piątek ;)

  • 4. Data: 2011-04-04 10:43:29
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Stephen Wyszy" <f...@g...com> wrote in message
    > Z tego co sie orientuje zwrot powinien byc pierwszego dnia miesiaca (tak
    > przynajmniej twierdza na infolinii)

    A na mojej infolinii twierdza, ze do 14 dni,

    MichalL

  • 5. Data: 2011-04-04 15:22:03
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Uzytkownik "Stephen Wyszy" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

    nie wiem, skad czerpiecie wiedze - co gorsza nie wiem, skad wiedze czerpie
    obsluga ufolinii banku mille - w kazdym razie w gulgulaminie stoi: nagroda
    zostaje przelana _do konca miesiaca_ nastepujacego po okresie rozliczeniowym

    zul

  • 6. Data: 2011-04-04 18:38:40
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    085 napisał(a):
> [...]
    > czerpie obsluga ufolinii banku mille - w kazdym razie w gulgulaminie
    > stoi: nagroda zostaje przelana _do konca miesiaca_ nastepujacego po

    no ale za luty wypłacili z początkiem marca, to żeśmy się rozbestwili.
    teraz wypłata większa, to będzie pewnie pod koniec kwietnia :)