  • 11. Data: 2014-11-15 14:36:24
    Temat: Re: Do kombinatrów zwrotu na kartę
    Od: "Crocodile" <J...@j...com>

    > do sklepu. Czy ja jestem jakiś nienormalny?

    tak

  • 12. Data: 2014-11-15 14:39:58
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-15 13:52, cef pisze:

    > Ja z czystej ciekawości zapytam: co Ty zwracałeś?

    Spodnie, których nijak (bez striptizu ;) ) nie dało się zmierzyć.

  • 13. Data: 2014-11-15 16:12:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-15 o 14:39, osa pisze:

    > Spodnie, których nijak (bez striptizu ;) ) nie dało się zmierzyć.

    A to ja nie kupuję w takich miejscach.

  • 14. Data: 2014-11-15 18:27:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 54674ca9$0$32046$6...@n...neostrada.pl

    > do sklepu. Czy ja jestem jakiś nienormalny?

    Oczywiście nie -- Ty nie jesteś >>jakiś nienormalny<<,
    ale Ty jesteś nienormalny. Chleb dotknięty zwykle
    należy kupić, ale są takie sytuacje, że nie trzeba
    kupić nawet samochodu, choć się nim jeździło w czasie
    tak zwanych jazd próbnych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-11-15 18:27:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <s...@g...com> 8...@g...co

    http://www.decathlon.pl/ -- zwrot gotówką lub na kartę (klient wybiera)
    real -- jw.
    http://www.diversesystem.com/ -- mnie zwrócili na kartę, ale ponoć
    zwróciliby surowcami, gdybym uparł się

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-11-15 19:01:26
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2014-11-14 o 11:51, Miroo pisze:

    > Może być też tak:
    > - Tą karta Pan płacił?
    > - Chyba tak
    > Próba...
    > - Jednak nie tą
    > - To znaczy że inną, której już nie mam
    > - Acha, to w takim razie zwrot nie jest możliwy.
    > - WTF?!
    > - Pkt 93b Regulaminu Zwrotów Towarów. Ale oczywiście jeśli towar jest
    > wadliwy to może pan go reklamować...

    Ale miałeś taki przypadek, czy wymyslasz?

    Paweł

  • 17. Data: 2014-11-17 10:36:43
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-11-15 o 19:01, Pawel Muszynski pisze:

    > Ale miałeś taki przypadek, czy wymyslasz?

    Tak. Jak w Biedronce rozdawali zdrapki, to potem nie przysługiwał zwrot
    towaru. Zapomnieli tylko o tym poinformować. Moja sprawa nie dotyczyła
    zwrotu na kartę, ale ponieważ przyjęcie zwrotu to dobra wola sklepu,
    więc może być obwarowane dowolnymi ograniczeniami.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-11-17 19:13:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.11.2014 o 10:36, Miroo pisze:

> [...]
    > zwrotu na kartę, ale ponieważ przyjęcie zwrotu to dobra wola sklepu,
    > więc może być obwarowane dowolnymi ograniczeniami.

    Kuponow lotto tez mi nie chcieli przyjac z powrotem :/ chamstwo!

  • 19. Data: 2014-11-18 09:06:19
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-11-17 o 19:13, neoniusz pisze:
    > Kuponow lotto tez mi nie chcieli przyjac z powrotem :/ chamstwo!

    A ode mnie przyjęli i nawet oddali więcej kasy niż zapłaciłem.
    To chyba w ramach budowania dobrej relacji z klientem :)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-12-10 20:31:32

    Czasem można, czasem nie można
    Na pewno raz dostawałem zwrot zbliżeniowo (nie pamiętam gdzie - Leroy
    Merlin?).

    -----