  • 1. Data: 2010-05-24 18:22:06
    Temat: DnB Nord - wrazenia z uzywania systemu
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Wkrotce biore kredyt w DnBNord i jak to ostatnio bywa bank wcisnie mi
    swoj ROR. Czy ktos uzywa DnBNord? Jak wrazenia? TOiP nie zachwyca (np.
    oplata 3 PLN za kazdy przelew z rachunku oszczednosciowego na zwykle
    konto). Jakies porownanie np, do mB, Multi, Inteligo, Citi?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-05-27 16:39:23
    Temat: Re: DnB Nord - wrazenia z uzywania systemu
    Od: "Sslaus" <s...@g...coom>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > PLN za kazdy przelew z rachunku oszczednosciowego na zwykle konto). Jakies
    > porownanie np, do mB, Multi, Inteligo, Citi?

    tak.. jakbyś znalazł się w muzeum internetu... :)