  • 11. Data: 2012-08-17 14:32:58
    Temat: Re: Debetowka Sync i platnosc w easyJet
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 16 Aug 2012 15:22:13 +0200, Matt <m...@m...ms> wrote:

    > Czy ktoś płacił kartą debetową Mastercard z Alior Sync w Easyjet? Jeśli
    > tak, to czy było to potraktowane jako transakcja internetowa ze zwrotem
    > 5%?
    > Alior twierdzi, że nic nie wie, żadne zapytania autoryzacyjne do nich
    > nie dotarły.

    Alior Sync oddzwonił w sprawie mojego zgłoszenia. Spytali się czy nie
    wybrałem na stronie płatności daty ważności karty na odwrót, tzn. miesiąca
    i roku. Powiedziałem im, że karta jest ważna do 2015 roku (przecież to
    wiedzą) i ciężko wybrać 15 miesiąc. Stwierdzili, że w takim razie muszą
    jeszcze dalej analizować mój przypadek.

    Matt