  • 1. Data: 2012-08-16 10:28:19
    Temat: Alior bank - blad na bledzie, bledem pogania!!!!!
    Od: nospam <n...@n...pl>

    Do licznych bledow w systmie bankowosci internetowej juz zdazylem sie
    przyzwyczaic. Ale teraz Alior pobil wszelkie granice. Czy oni w ogole
    jeszcze panuja nad swoimi systemami informatycznymi?

    Jakis czas temu stworzylem ciekawe haslo do systemu. Otoz do jego
    pierwszego wprowadzenia uzylem wirtualnej klawiatury. Pozniej okazalo
    sie, ze to haslo wprowadzane z klawiatury komputera nie jest prawidlowo
    rozpoznawane przez system aliora i jedynym sposobem zalogowania sie jest
    wirtualna klawiatura. Niech i tak bedzie. (Tylko mi nie mowcie, ze mam w
    windowsie ustawiona jakas dziwna klawiature, nie zwykla polska
    programisty. Problemem bylo zapewne nietypowe uzycie kombinacji z
    wcisnietym klawiszem shift na wirtualnej klawiaturze.)

    I teraz alior zmienil wirtualna klawiature - ciekawe po co swoja droga.
    Stara nie jest kompatybilna z nowa. Mimo, ze mam 100% pewnosc
    wprowadzania prawidlowego hasla, nie moge sie zalogowac. Juz nawet
    zrobilem 2-3 proby na zasadzie, co mogli spieprzyc z tym shiftem i jakie
    inne znaki moga byc zamiast. Nie udalo mi sie dojsc, a dostep do
    bankowosci internetowej zostal zablokowany (tutaj poniekad prawidlowo).

    Po prostu super! Teraz pewnie musze pedzic do oddzialu, by ustalic nowe
    haslo. Czy ten bank nie potrafi zrobic najprostszej rzeczy w systemie
    jaka jest logowanie do systemu??? Czy ktokolwiek w tym banku testuje te
    systemy informatyczne? I jak tu ufac takiej instytucji, ktora nie
    potrafi poradzic sobie z najprostsza rzecza?