  • 1. Data: 2013-07-08 23:57:17
    Temat: Czy wiewióry już dały?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy rude dały już orzeszki za czerwiec?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-07-09 07:35:42
    Temat: Re: Czy wiewióry już dały?
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 23:57:17 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Czy rude da�y ju� orzeszki za czerwiec?

    Nie daly :(
    Nie dosc, ze mniej, to sie spozniaja, bzdziagwy.

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2013-07-09 16:07:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" a...@g...co

    > Czy rude da�y ju� orzeszki za czerwiec?

    : Nie daly :(
    : Nie dosc, ze mniej, to sie spozniaja, bzdziagwy.

    Dlaczego mniej?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-07-10 07:52:05
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 9 lipca 2013 16:07:58 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Dlaczego mniej?

    Nie kazdy ma wynagrodzenie 5tys. :(

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2013-07-10 09:10:34
    Od: luc <b...@g...de>

    Właśnie dały.

    pzdrwm
    luc

  • 6. Data: 2013-07-10 09:21:17
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

    >"luc" wrote

    >Właśnie dały.

    Gorzej, nic nie dały. Grupa nie była precyzyjna co do warunków. Teraz to BGŻ
    pisze:

    "Uprzejmie przypominamy, że od dnia 28 maja 2013 r. uległy zmianie zasady
    uczestnictwa w Programie ,,Premia+", aby korzystać z Programu należy posiadać
    Konto Plus i złożyć w Banku Zlecenie przekazywania
    wynagrodzenia/renty/emerytury oraz przelewać na konto wpływy z tego tytułu.
    Należy złożyć także w Banku zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów
    marketingowych oraz zgodę na informowanie o produktach i usługach banku
    drogą elektroniczną, a także wykonywać transakcje bezgotówkowe kartą na
    kwotę min. 500 zł w cyklu. W razie wątpliwości sprawdź u Doradcy czy
    spełniasz warunki otrzymania premii! "

  • 7. Data: 2013-07-10 09:38:35
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 10 lipca 2013 09:21:17 UTC+2 użytkownik mx napisał:

> [...]
    >
    > drogą elektroniczną, a także wykonywać transakcje bezgotówkowe kartą na
    >
    > kwotę min. 500 zł w cyklu. W razie wątpliwości sprawdź u Doradcy czy

    Jak robiłem ostatnio retencję w BGŻ to się pytałem o moją zgodę - miałem od początku
    zaznaczoną. Z resztą - był to warunek w regulaminie Programu Premiowego "PODWYŻKA":
    --------------------
    Program nie obejmuje osób, które złożyły w Banku:
    1) sprzeciw wobec przetwarzania przez Bank ich
    danych osobowych w celach marketingowych[...]
    --------------------

    pzdrwm
    luc

  • 8. Data: 2013-07-10 10:05:52
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

    --------------------
    >Program nie obejmuje osób, które złożyły w Banku:
    >1) sprzeciw wobec przetwarzania przez Bank ich
    >danych osobowych w celach marketingowych[...]
    --------------------

    Ja podejrzewam niespełnienie:
    "złożyć w Banku Zlecenie przekazywania wynagrodzenia/renty/emerytury"

    Wypłata szła od dawna do nich, ale załatwiłem to samodzielnie u pracodawcy

  • 9. Data: 2013-07-10 10:30:07
    Od: a...@g...com

    W dniu środa, 10 lipca 2013 10:05:52 UTC+2 użytkownik mx napisał:

> [...]
    >
    > "złożyć w Banku Zlecenie przekazywania wynagrodzenia/renty/emerytury"
    >

    > Wypłata szła od dawna do nich, ale załatwiłem to samodzielnie u pracodawcy

    Ja to sobie załatwiłem w BGŻ mejlowo - miałem wizytówkę osoby u której zakładałem
    konto. Zapytałem o to czy muszę czy nie, dostałem plik, wydrukowałem, podpisałem,
    zeskanowałem i wysłałem. I działa tak jak powinno :)

  • 10. Data: 2013-07-10 11:15:48
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 10 Jul 2013 10:05:52 +0200, mx napisał(a):

    > Ja podejrzewam niespełnienie:
    > "złożyć w Banku Zlecenie przekazywania wynagrodzenia/renty/emerytury"
    > Wypłata szła od dawna do nich, ale załatwiłem to samodzielnie u pracodawcy

    Niczego takiego w banku nie składałem, "wynagrodzenie" leci z firmówki na
    konta żony i moje. Wiewióry przyniosły dziś orzechy w łapkach.

    AK