  • 1. Data: 2003-07-23 11:28:23
    Temat: Czy moze byc jeszcze cos lepszego?
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    No prosze w drugiej polowie kwietnia zamienilem wybitnie nisko oprocentowana
    lokate w USD w PKO SA na Pioneer Obligacje dolarowe Plus FIO i przez 3
    miesiace zarobilem ponad 5%. Czy moze byc jeszcze cos lepszego?

  • 2. Data: 2003-07-23 12:21:24
    Temat: Re: Czy moze byc jeszcze cos lepszego?
    Od: s...@p...onet.pl

    > No prosze w drugiej polowie kwietnia zamienilem wybitnie nisko oprocentowana
    > lokate w USD w PKO SA na Pioneer Obligacje dolarowe Plus FIO i przez 3
    > miesiace zarobilem ponad 5%. Czy moze byc jeszcze cos lepszego?

    jasne - każdy inny fundusz akcyjny

  • 3. Data: 2003-07-23 13:01:48
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > jasne - każdy inny fundusz akcyjny

    To podaj mi chociaz jeden gdzie na $$$ w ciagu 3 miesiecy jest wiecej niz 5%

  • 4. Data: 2003-07-23 13:08:07
    Od: s...@p...onet.pl

    A po cholerę mi dolary jak na złotówkach mam super zarobek.
    Zresztą nawet jak sobie przeliczyłbyś te swoje dolary na złotówki 3 miesiące
    temu, złotowki wrzucił na jakikolwiek fundusz akcyjny, odsprzedał jednostki i
    kupił z powrotem dolary to i tak po potrąceniu prowizji byłbyś dużo bardziej
    zarobiony niz jesteś :)

  • 5. Data: 2003-07-23 14:47:10
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    jednostki i
    > kupił z powrotem dolary to i tak po potrąceniu prowizji byłbyś dużo

    Ty chyba nie wiesz o czym piszesz?! Wiec na drugi raz moze sobie odpusc....

  • 6. Data: 2003-07-23 20:26:45
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "OLY" <o...@a...com> napisał w wiadomości
    > Ty chyba nie wiesz o czym piszesz?! Wiec na drugi raz moze sobie
    odpusc....

    Nie chce Cię martwić, ale moim skromnym zdaniem Spekulacja ma racje...
    Zresztą sam sprawdz notowania FI...
    t.

  • 7. Data: 2003-07-23 21:25:51
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Nie chce Cię martwić, ale moim skromnym zdaniem Spekulacja ma racje...
    > Zresztą sam sprawdz notowania FI...
    obawiam się że "spekulacja" NIE ma racji. Swego czasu analizowałem
    identyczną sytuację, szczegółowe obliczenia umieściłem na grupie i lepszą
    stopę zwrotu dawał pioneer obl.dol.plus.
    należy wziąść pod uwagę za ile kupiono $ i jak kurs może zachować się w
    przyszłości. Jeśli dolar poleci w dół to "+" dla "spekulacji" jeśli w górę
    to"+" dla posiadaczy "zielonych" funduszy inwestycyjnych :)
    Pzdr
    Paweł

  • 8. Data: 2003-07-24 07:39:55
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    "tomekk" <g...@p...com> wrote in message
> [...]
    > odpusc....
    >
    > Nie chce Cię martwić, ale moim skromnym zdaniem Spekulacja ma racje...

    Jakie notowania? Pytanie bylo, czy moze byc cos lepszego niz 5% w ciagu 3
    miesiecy na DOLARACH. Nie na zlotowkach, bo ja nie mieszkam w Polsce i
    zamienianie na zlotowki i potem odwwrotnie mnie nie interesuje.

  • 9. Data: 2003-07-24 07:41:15
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    "Paweł P." <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > przyszłości. Jeśli dolar poleci w dół to "+" dla "spekulacji" jeśli w górę
    > to"+" dla posiadaczy "zielonych" funduszy inwestycyjnych :)

    Mnie nie interesuje kurs dolara w Polsce. Mnie interesuje wylacznie stopa
    zysku procentowego na dolarach.

  • 10. Data: 2003-07-24 07:47:22
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

    > Jakie notowania? Pytanie bylo, czy moze byc cos lepszego niz 5% w ciagu 3
    > miesiecy na DOLARACH. Nie na zlotowkach, bo ja nie mieszkam w Polsce i
    > zamienianie na zlotowki i potem odwwrotnie mnie nie interesuje.

    Skoro tak, to Twoje pytanie oznacza de facto, czy moze byc cos lepszego
    niz 5% w ciagu 3 miesiecy w dowolnej walucie.
    Rocznie, skladajac, jest to 21.55%. Istnieja fundusze, ktore w ciagu
    ostatniego roku osiagnely znacznie lepsze wyniki, jak rowniez takie,
    ktore wypadly znacznie slabiej. To raz.
    Dwa, ze trudno z tego prognozowac, co bedzie sie dzialo z kursem
    tego funduszu przez kolejny np. rok.

    Zero ekscytacji... ;P

    T. D.