  • 1. Data: 2002-10-31 08:59:42
    Temat: Czy istnieje personalizacja usług bankowych????
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl>

    Będąc na urlopie w Turcji przeżyłem miłą niespodziankę... korzystając z
    bankomatu. Owa maszyna pozdrowiła mnie bowiem tymi słowy: "Good Afetrnoon, Mr
    Janowczyk"... Dlaczego w polskich bankomatach nie ma takiego prostego, a
    przecież świadczącego o szacunku dla klienta, rozwiązania? Można to chyba
    łatwo zaimplementować... A mały krczek dalej, to listy z banku
    typu :"Widzimy, Panie Janowczyk, że od 2 miesiecy wzrosła częstotliwość Pana
    wypłat z bankomatu.Czy życzy Pan sobie zwiększyć limit wypłat?" Ale ja chyba
    sobie tylko marzę... Co o tym myślicie?

    Ukłony,
    Druss

  • 2. Data: 2002-10-31 09:16:26
    Temat: Re: Czy istnieje personalizacja usług bankowych????
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    Pana
    > wypłat z bankomatu.Czy życzy Pan sobie zwiększyć limit wypłat?" Ale ja

    powoli :) pamiętaj, że niektórzy nie wiedzą nawet, jak działa karta
    bankomatowa i nie widzą różnicy pomiędzy PINem do karty i hasłem do konta
    bankowego online

    na razie trzeba zapewnić, aby tacy użytkownicy korzystali bez trudności z
    konta bankowego, a później można pomyśleć o garstce bardziej rozwiniętych
    PKO BP nawet wystawiło już terminale samoobsługowe w dwóch oddziałach w
    warszawie. mnie to bardzo cieszy, bo nie widziałem nigdy, aby ktoś z nich
    korzystał, a dzięki temu nie muszę stać w kolejkach

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2002-10-31 09:51:11
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    ohh Multibank ma dalece rozinieta personalizacje
    oto fragment ich mejla do mnie:
    "
    Szanowny Panie.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas
    -microsoft-com:office:office" />
    "

    a moze to jakas szyfr lub inna szarada tylko ja ciemny nie lapie.

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 4. Data: 2002-10-31 12:56:35
    Od: Jarek <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik d...@N...gazeta.pl napisał:
> [...]
    > Janowczyk"... Dlaczego w polskich bankomatach nie ma takiego prostego, a

    Podczas pobytu na Cyprze na potwierdzeniach KK również drukowali imię i nazwisko
    właściciela karty. W Polsce jeszcze nie traiłem na taki terminal ...

    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 5. Data: 2002-10-31 13:16:52
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > Podczas pobytu na Cyprze na potwierdzeniach KK również drukowali imię i
    nazwisko
    > właściciela karty. W Polsce jeszcze nie traiłem na taki terminal ...

    A ja tak - niestety tak! Kilka razy - imie, nazwisko, pelny numer karty no i
    tylko maksymalnie 11 prob dla znalazcy tego swistka aby buc zautoryzowanym w
    interku np.
    Pozdrawiam,
    darek

  • 6. Data: 2002-10-31 13:38:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "dx"
> [...]
    > tylko maksymalnie 11 prob dla znalazcy tego swistka aby buc zautoryzowanym

    zapomniales o dacie waznosci karty - tez byla.
    Ostatnio dawno nie widzialem slipa z nazwiskiem ale dawniej miałem !
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-11-03 21:15:46
    Od: "Stacho" <s...@w...USUN.pl>

    Użytkownik Jarek napisał:

    > Podczas pobytu na Cyprze na potwierdzeniach KK również drukowali imię i
    nazwisko
    > właściciela karty.

    Na Krecie podczas tegorocznych wakacji spotkałem się z tym samym.

    --
    Pozdroo, Stacho

  • 8. Data: 2002-11-03 21:45:59
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq43lj$db2$1@news.tpi.pl, s...@w...USUN.pl wrote:

    > Na Krecie podczas tegorocznych wakacji spotkałem się z tym samym.

    Ja rowniez (na Krecie).
    Ale byl to wydruk reczny, czyli imprinter ;)

  • 9. Data: 2002-11-04 10:42:35
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl>

    dx <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > tylko maksymalnie 11 prob dla znalazcy tego swistka aby buc zautoryzowanym w

    A ktoryzto bank jest az tak nowoczesny??? Chetnie wybiore sie pod bankomat w
    poszukiwaniu swistkow ;-))))
    Druss

  • 10. Data: 2002-11-04 11:30:47
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > A ktoryzto bank jest az tak nowoczesny??? Chetnie wybiore sie pod bankomat
    > poszukiwaniu swistkow ;-))))
    > Druss

    A kto powiedzial, ze chodzilo o bankomaty ? POS - papierek zadrukowany z
    drugiej strony WBK a wiec i juz troche stary.
    darek