  • 1. Data: 2005-02-14 14:34:07
    Temat: Czy ROR wystarczy dla firmy?
    Od: "ilona" <i...@o...pl>

    Czy przedsiębiorca posiadający prywatny ROR w banku powinien dodatkowo
    założyć rachunek bankowy dla firmy?

  • 2. Data: 2005-02-14 14:36:20
    Temat: Re: Czy ROR wystarczy dla firmy?
    Od: "Marius" <t...@n...vp.pl>

    Użytkownik "ilona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy przedsiębiorca posiadający prywatny ROR w banku powinien dodatkowo
    > założyć rachunek bankowy dla firmy?

    Jeśli jest płatnikiem vat, to musi...:(

  • 3. Data: 2005-02-14 14:56:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ilona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy przedsiębiorca posiadający prywatny ROR w banku powinien dodatkowo
    > założyć rachunek bankowy dla firmy?

    Powinien
    Chyba, ze tak naprawde wcale nie jest "przedsiebiorca" tylko osoba ktora
    spelnia lacznie warunki:
    - prowadzi DG osobiscie (nie ma pracownikow)
    - zarabia i wydaje male kwoty (nie podpadajace pod zakaz platnosci gotowka)
    - jest hardkorowcem, ktory zawsze znajdzie (i skutecznie uzasadni) odpowiedz
    na pytanie "dlaczego do DG posluguje sie RORem" i ktory woli tracic na te
    wyjasnienia czas zamiast zalozyc sobie jakis malo klopotliwy i tani rachunek
    "firmowy"...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2005-02-14 16:09:57
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Powinien
    > Chyba, ze
    > - jest hardkorowcem,

    to jest najlepsza odpowiedz jaką czytałem na to powtarzające się co chwilę
    pytanie !
    :-)

  • 5. Data: 2005-02-14 17:18:35
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ilona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy przedsiębiorca posiadający prywatny ROR w banku powinien dodatkowo
    > założyć rachunek bankowy dla firmy?

    Przy małych rozmiarach działalności jest to możliwe, przy większych
    uciązliwe. Będziesz miała problemy z podstawowymi czynnościami jak płatności
    ZUS czy US. Zawsze można założyć rachunek bez opłat za prowadzenie.

    Darek